جسد فرد مفقود شده در حادثه سقوط بهمن مبارک آباد آبعلی کشف شد


 جسد فرد مفقود شده در حادثه ماه جاری سقوط بهمن در محدوده گردنه مبارک آباد آبعلی(محور هراز) به کمک عوامل امدادی، آتش نشانی و اهالی منطقه آبعلی شهرستان دماوند کشف شد.

 جعفر نورمحمدی مسئول ستاد بحران شهرستان دماوند روز شنبه با اعلام این مطلب در گفت وگو با ایرنا افزود: پیکر «سیدمحمد ضیاء» که طی دو هفته گذشته در حادثه سقوط بهمن محور هراز مفقود شده بود، صبح امروز با کمک نیروهای امدادی و اهالی منطقه در اطراف محل حادثه کشف شد.

 

وی با بیان اینکه فرد مفقود شده 45 ساله و راننده کامیون بود، اظهار کرد: پیکر نامبرده با حضور برادر بزرگتر شناسایی و بعد از تایید به پزشکی قانونی تحویل شد.

 

مسئول ستاد بحران شهرستان دماوند گفت: حادثه سقوط بهمن که در گردنه مبارک آباد آبعلی(محور هراز) که 15 بهمن ماه جاری روی داد،4 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

 

نورمحمدی در پایان از تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان دماوند که در عملیات کولاک محور هراز و دیگر عملیات ها این ستاد را یاری کردند، قدردانی کرد.

 

به گزارش ایرنا، براثر سقوط بهمن بامداد روز جمعه 15 بهمن ماه جاری مبارک آباد شهرستان دماوند، چهار نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز زنده از زیر برف خارج شدند.

 

پیکر سه قربانی این حادثه ساعاتی پس از سقوط بهمن از زیر برف خارج شد و جسد چهارمین قربانی حادثه، پس از دو هفته تلاش ماموران امدادی، صبح امروز(شنبه) کشف شد.

 

در این حادثه، محمدعلی طلوعی مقدم رییس اداره راه و شهرسازی شهر رودهن و پردیس نیز جان خود را از دست داد.