حکیمی‌پور: دوره رای جمع کردن با بگم‌بگم‌ها و رفتارهای تخریبی تمام شده است /شهردار تهران اول عملکرد خودش را شفاف‌سازی کند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قالیباف

عضوشورای شهر تهران می‌گوید مردم آگاه تر از قبل شده اند و میدانند دولت یازدهم کشور را در چه شرایطی تحویل گرفت، به همین دلیل تخریب‌های که از سوی برخی صورت می‌گیرد در رای آن آنان نتیجه عکس دارد. 

احمدحكيمى‌پور، عضو إصلاح طلب شورای‌شهر تهران در گفت‌وگو با نامه‌نيوز، به ارزيابى دومين مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: شور و حرارت انتخاباتى كم كم در حال شكل گرفتن است و خداراشكر مناظره‌ها نيز به خوبي در حال برگزاری است و برای مردم در انتخاب گزينه اصلح نقش مؤثرى دارد.

 

وي ادامه داد: متاسفانه به دليل كمبود زمان، نامزدها نمی‌توانند آنطور كه بايد برنامه‌های خود را عنوان كنند. البته ضعفی كه در اين مناظره‌ها شاهد آن هستیم اين است كه كانديداها سعي دارند فقط حرف خودشان را بزنند و هیچ توجهى به سؤالات مجری ندارند.

 

این چهره اصلاح طلب با بيان اينكه در ميان كانديداها روش قاليباف را اصلا نميپسندم، تصريح كرد: روش قاليباف متاسفانه بيشتر تخريبي است و به دنبال ايجاد فضاى تحريك آميز و هيجانى است و هيچ كمكى به انتخاب درست مردم نمى‌كند.

 

اين فعال سياسى با اشاره به وعده‌های نامعقول و امكان‌ناپذير برخي از كانديداهای انتخابات رياست‌جمهوری اشاره كرد و گفت: برخي از اين وعده‌ها فقط باعث بالا رفتن نامناسب سطح انتظار و توقع مردم در جامعه مي‌شود و فضاي جامعه را کاملا نامتعادل مي‌كند. طبعا كشور بر أساس نظم و قوانين خاص خود اداره مي شود و هيچ فردي حق ندارد وعده‌های تحقق‌ناپذير را به مردم بدهد.

 

وي ادامه داد: كشور دارای قانون أساسى، برنامه ٥ساله، سند چشم انداز،سیاست راهبردی و منابع مشخص و محدود است. دادن وعده‌های خارج از عرف قطعا جنبه هيجانی و فريب مردم را دارد.

 

عضوشوراي شهر تهران با بيان اينكه كانديداهای انتخابات سعي كنند فضای مناظره را واقع‌بينانه كنند،تصريح كرد: بايد يك فرهنگ سازی در جامعه صورت بگيرد تا برخی از أفراد وعده‌های دروغين را به مردم ندهند، هر چند كه مردم ما بسيار هشيار هستند و تجربه چنين وعده‌هايی را هم دارند و نتايج آن را هم ديده‌اند.

 

حكيمى‌پور با بيان اينكه رفتارهای احمدی‎نژاديسم را فقط در قاليباف ميبينيم، خاطرنشان كرد: قاليباف هم حتما بر أساس  تاكتيك‌های از پيش طراحی شده حركت مي‌كند اما بايد بداند اين حركت‌ و رفتارها محكوم به شكست است. دوره بگم‌بگم‌ها و تهييج أفكار عمومي تمام شده است .

 

اين فعال سياسي ادامه داد: اين تفكرات و سخنان تخريبی واكنش منفي مردم را به همراه خواهد داشت. به قاليباف توصيه مي‌كنم اگر نمي‌خواهد كمتر از دوره گذشته رأی بياورد تا زمان هست سعي كند اين روشهای تخريبي و فريب مردم را كنار بگذارد.

 

حكيمى‌بور با بيان اينكه تخريب‌های که از سوی نامزدهای اصولگرا عليه دولت مطرح می‌شود در نهايت به نفع روحاني خواهد بود، عنوان كرد: مردم همه مسائل را متوجه مي‌شوند، مردم كشورمان تازه متولد نشده‌اند كه نتوانند تهمت و تخريب‌ها رو متوجه نشوند! مردم ما خوب مي‌دانند كه آقای روحانی كشور را در چه شرايطی تحويل گرفت!

 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سخنان پايانی قاليباف در مناظره دوم مبني بر اينكه همه كانديداها ليست دارایی و محل زندگي خود و نزدیکان‌شان را إعلام كنند،گفت: قاليباف استاد فرار به جلو است! أو در 4 سال گذشته به هيچ‌كدام از سوالات و انتقادات ما پاسخ نداده و هميشه طفره رفته است.ما نیز از قالیباف سوالات و انتقادات بسیاری  در خصوص شهر تهران داریم،از شهرآفتاب و تا طبقه دوم پل صدر همه و همه سوالات نمایندگان شورای شهر است که قالیباف هیچ‌گاه به هیچ سوالی خود را پاسخگو ندانسته!‌مگر نمی‌گوید شفاف سازی؟ چرا از خودش شروع نمی‌کند و به اعضای شورای شهر در مورد عملکردش توضیح نمی‌دهد! حوشبختانه مردم مدت‌هاست دیگر فریب سخنان برخی از افراد را نمی‌خورند.