تغییر کتب درسی پایه یازدهم


اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی  ,کتب درسی

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تغییر کتاب‌های درسی پایه یازدهم خبر داد و گفت: تعداد ۲۰ عضو هیئت علمی جذب این سازمان می‌شوند.

 حسین طلایی زواره در گفتگو با  مهر، اظهار کرد: در تلاشیم تا مجوز استخدام تعداد ۲۰ نفر را برای تکمیل کادر هیئت علمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی  دریافت کنیم،  طی فراخوانی که  سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی  داد، تعداد ۲۴۷ نفر متقاضی ثبت نام شدند.

 

وی افزود: این کادر هیئت علمی در گروه های مختلف پژوهشی و درسی سازمان پژوهش و برنامه ریز ی آموزشی جذب خواهند شد.

 

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در بخش دیگری از سخنان خود به چاپ و تغییرات کتب درسی اشاره کرد و گفت: چاپ کتاب های درسی از مهرماه سال ۹۵ آغاز شده است و امسال کتاب های درسی پایه یازدهم  در شاخه نظری و فنی و حرفه ای تغییر خواهند کرد و جدید التالیف می شوند.

 

طلایی زواره تصریح کرد: در گذشته تعداد محدودی از معلم ها درباره ی محتوای کتاب های درسی توضیح و نظر می دادند. اما سامانه ای اعتبار بخشی کتاب های درسی را به صورت سراسری  راه اندازی کردیم و  سرفصل محتوای آموزشی و بخش هایی از کتاب هایی که تولید می شود در سامانه قرار می گیرد، همکاران و معلمان با مراجعه به این سامانه نقطه نظرات را می دهند تا پیش از چاپ کتاب ها اعتبار بخشی آزمایشی شده باشند.