مرد کانادایی که 5 سال بود گم شده بود، پا برهنه در جنگل‌های آمازون پیدا شد + عکس


اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

یک مرد کانادایی که بیش از 5 سال از زمان گمشدنش می‌گذشت، در جنگل‌های آمازون پیدا شد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل،‌ «آنتوان پیپا» در سال 2012 از خانه‌اش در شهر «ونکوور» کانادا ناپدید شد و طی این مدت در 2 قاره به دنبالش می‌گشتند تا این‌که 5 سال بعد ردش را 67990000 کیلومتر دور‌تر از محل زندگی‌اش، در جنگل‌های بارانی آمازون پیدا کردند.

 

او اولین بار توسط یک پلیس در جنگل پیدا شد اما به‌علت نداشتن مدارک هویتی، شناسایی نشد. طی این مدت خانواده او از طریق سفارتخانه‌ها و دیگر سازمان‌های بین المللی به دنبالش می‌گشتند. «استفان» برادر این مرد گمشده گفت: او از این‌که برادرش این مدت طولانی در جنگل‌های آمازون دوام آورده و جان سالم به در برده است، شگفت زده است.

 

اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

او افزود: « من به خودم می‌گفتم که او حتما باید تا حالا مرده باشد. به این خاطر تنها چیزی که بعد از این همه مدت می‌شد در باره سرنوشت او به ذهن برسد، همین بود. اما هرگز نمی‌توانستم موضوع مرگ او را به خودم بقبولانم و حالا از دیدن او در بهت و حیرت هستم.»

 

استفان گفت: « این یک حقیقت است که آنتوان از بیماری روانی جنون جوانی (schizophrenia) رنج می‌برد و اکنون که برگشته معالجاتش را از سر گرفته است. او در این سفر به قصد رساندن خود به کتابخانه ملی آرژانتین بدون پاسپورت، طی مدت 5 سال از 10 کشور از جمله کانادا و آمریکا گذشته است. البته آنتوان توانسته بود خودش را به کتابخانه ملی شهر بوینس آیرس برساند اما به علت این که مدارک شناسایی نداشت آنها او را نپذیرفتند . پس از آن او تصمیم گرفت سفرش را به سمت برزیل یعنی جایی که ما او را در آنجا یافتیم، ادامه دهد. او در این مدت با جمع آوری دانه‌ها و غلات وحشی، میوه‌ها و انواع تمشک و توت‌های جنگلی و تغذیه از آنها زنده مانده است.

 

اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

آنتوان در مصاحبه با نشریه نیوزیلند هرالد گفت: « من این سال‌ها تمام مدت با خودم فکر می‌کردم و هیچ موقع احساس تنهایی به من دست نداد.»

 

اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

استفان یک صفحه شبکه اجتماعی به نام «برو من را پیدا کن» به نام آنتوان درست کرده و پس از پیدا شدنش توانسته تا 13000 دلار کمک مردمی برای تهیه خانه ای برای برادرش در کانادا از مردم خیر جمع آوری کند.