مانور گروگان گیری در قطارشهری مشهد اجرا شد - مانور رهایی گروگان 14 اردیبهشت 95 مشهد قطار شهری

مانور رهایی گروگان 14 اردیبهشت 95 مشهد قطار شهری

مانور رهایی گروگان 14 اردیبهشت 95 مشهد قطار شهری

برگزیده ها: مانور گروگان گیری در قطارشهری مشهد اجرا شد

برگزیده ها مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: نخستین تمرین مانور گروگان گیری با همکاری شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد و یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان رضوی شب گذشته در ایستگاه آزادی قطارشهری مشهد برگزار شد.

به گزارش برگزیده ها به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان ، قاسم طاهری در این خصوص، افزود: در این مانور گروه خرابکار که اقدام به گروگان گیری مسافران در یکی از واگن های قطارشهری می کنند با آمادگی یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان رضوی مواجه می شوند و در اقدامی غافلگیرانه موفق به خلع سلاح و آزادی گروگان ها می شوند.

وی یادآور شد: همچنین حضور ماموران نیروی انتظامی در صحنه سبب ایجاد حس آرامش در بین مسافران و شهروندان می شود و وجود امکانات لازم امنیتی به آنان آرامش خاطر را تامین می کند.

طاهری یادآور شد: مهم ترین هدف برگزاری این مانور آمادگی نیروها برای جلوگیری از درگیری های مسلحانه و گروگان گیری در قطارشهری مشهد و ارتقاء سطح آمادگی نیروهای یگان ویژه خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد اضافه کرد: از دیگر اهداف این مانور سنجش آمادگی تیم رهایی گروگان در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی و نشان دادن توان لازم و واکنش ارباب رجوع و کارکنان در مواجهه با این قبیل تهدیدات است.

یادآوری می شود این مانور تمرینی با همکاری شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد و یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان رضوی در ایستگاه آزادی قطارشهری مشهد برگزار شد و مرحله دوم آن تا پایان اردیبهشت در همین ایستگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب : مشهد ، گروگان گیری ، مانور ، قطار شهری
,