رئیس سازمان لیگ: پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

حیدر بهاروند در حاشیه یادواره شهدای شلمچه در پاسخ به سوالی گفت: باشگاه‌هایی که در فیفا پرونده دارند از جذب بازیکن خارجی محروم هستند.

 به گزارش خبرآنلاین؛ رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌های بدهکار می‌توانند بازیکنان خارجی جذب کنند، گفت: یک مصوبه به ما ابلاغ شده درباره‌ این‌که در هر شرایطی اگر باشگاهی پرونده انضباطی داشته باشد و رای صادر شده باشد اجازه نمی‌دهیم بازیکنان خارجی بگیرند. البته اگر فدراسیون مصوبه‌ای دیگر به ما بدهد آن را اجرایی می‌کنیم.

 

یک مصوبه به ما داده و باید آن را اجرایی کنیم. قبل از نقل وانتقالات لیست‌ها را به ما می‌دهند و براساس آن لیست‌ها به باشگاه‌های بدهکار اجازه نمی‌دهیم بازیکن خارجی بگیرند مگر این‌که مصوبه لغو شود. اسم یک سری باشگاه‌ها به ما ابلاغ شده اما خودشان هم می‌دانند چه باشگاه‌هایی هستند. ما اسم تیم‌ها را نمی‌آوریم شاید آنها بخواهند طی این مدت با بدهکاران خود تسویه حساب کنند، اما اگر تیمی مشکلاتش را حل نکند قطعا نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد.

  

بهاروند در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس جزو همین لیستی است که نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد، گفت: تعدادی از تیم‌ها هستند که پرسپولیس هم یکی از آنهاست. اگر پرونده‌هایشان را حل کنند می‌توانند بازیکن بگیرند و اگر این اتفاق نیفتد و مشکلاتشان را حل نکنند، نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند. این را هم باید بگویم هر باشگاه داخلی قرارداد داخلی ببندند و در سازمان لیگ ثبت نکند قراردادش اعتبار ندارد.

 

این در حالی است که پرسپولیسی ها روز گذشته با گادوین منشا مهاجم تیم پیکان برای فصل بعد توافق کرده اند.