محمود فکری: هدف‌مان دور کردن نفت‌مسجدسلیمان از منطقه خطر است


اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی ,محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که تمام هدف ما دور شدن از منطقه خطر است، گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم تیم را از انتهای جدول و نزدیک بودن به تیم‌های سقوط کننده جدا کنیم.

 محمود فکری در گفت‌وگو با ایسنا، ‌درباره تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در لیگ یک، اظهار کرد: ‌با توجه به این‌که یکی دو روز در کنار بازیکنان بودم و شناخت کافی نسبت به تیم نداشتم، تلاش‌مان این بود که با صحبت‌ با بازیکنان، آن‌ها نتایج گذشته را فراموش کنند و با هر چه در توان دارند، برابر رفسنجان بازی کنند تا از این فضا خارج شویم که خوشبختانه مقابل حریف، خیلی خوب و باهوش بازی کردیم.

 

وی بیان کرد: ‌در این بازی روی یک اشتباه گل خوردیم ولی بازیکنانم مجددا به بازی برگشتند که این بسیار برای ما مهم بود. در ادامه نیز با عملکرد خوبی که داشتیم، توانستیم گل خورده را جبران کنیم و یک امتیاز به دست آوریم. این بازی از چند لحاظ برای ما اهمیت داشت؛ یکی این‌که گل زدیم که خیلی خوب بود و این‌که یک امتیاز گرفتیم و توانستیم در جدول صعود داشته باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال در ادامه باید تلاش بیشتری صورت بگیرد، چرا که تیم در منطقه خطر است و باید بتواند از این وضعیت خارج شود. تیم از نظر تشکیلاتی خوب است و با توجه به این‌که وزارت نفت یکی از وزارت‌های قوی است، مطمئنا در بخش مدیریتی نیز به همین صورت است.

 

وی با بیان این‌که بازیکنان ما پتانسیل خیلی خوبی دارند، افزود: ما همچنین از یک پتانسیل خوب دیگر به نام تماشاگر بهره می بریم که البته این اواخر با توجه به نتایج تیم کمی دلخور هستند و کمتر استقبال می‌کنند ولی ما از آن‌ها می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند و با ۹۰ دقیقه تشویق تیم، از ما حمایت کنند تا بتوانیم ابزار خوشحالی این مردم را فراهم آوریم.

 

فکری در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که تیم اکنون در جایگاه خوبی قرار ندارد آیا باشگاه از شما جایگاه خاصی را خواسته است؟ گفت:‌ در وهله اول با توجه به شرایطی که داریم تمام هدف ما دور شدن از منطقه خطر است و این‌که بتوانیم تیم را از انتهای جدول و نزدیک بودن به تیم‌های سقوط کننده، جدا کنیم. در وهله دوم هر چه بتوانیم به تک رقمی شدن یا کسب جایگاه تک رقمی نزدیک شویم، بسیار خوب است. به هر حال شرایط به صورتی است که با توجه به این‌که با تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی داریم، نمی‌توانیم به فکر صعود به لیگ برتر باشیم ولی هر چه تلاش کنیم که جایگاه بهتری کسب کنیم، خوب است.