قهرمانی در اهواز؛ هلهله در جم/ پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب پیروزی مقابل استقلال اهواز موفق شد یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، علاوه بر تثبیت قهرمانی خود، به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش مهر، پس از ناکامی طولانی مدت تیم‌های فوتبال استان بوشهر برای حضور در لیگ برتر، حالا تیم پارس جنوبی جم موفق به کسب امتیازات لازم برای صعود به لیگ برتر شده است و یک هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را جشن گرفت.

 

در  هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور دو تیم بالا و پایین جدول در اهواز به مصاف هم رفتند. پارس جنوبی جم در این بازی موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل تیم انتهای جدولی استقلال اهواز در حالی که هنوز یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ یک باقی مانده، رسما لیگ برتری شود.

 

پارس جنوبی جم حالا با این برد ۶۲ امتیازی شده است و تیم‌های سپیدرود رشت با ۵۸ و گل‌گهر سیرجان با ۵۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند و پارس جنوبی جم جشن قهرمانی را یک هفته زودتر برگزار کرده است.

 

استان بوشهر سال آینده یک نماینده در لیگ برتر فوتبال خواهد داشت و مردم استان بوشهر در شب عید مبعث، جشن دیگری را نیز برای صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر برگزار کرده‌اند.

 

امروز در تاریخ به عنوان روز شکوه جم ثبت خواهد شد

 فرماندار جم قهرمانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ آزادگان و صعود این تیم به لیگ برتر را تبریک گفت و در پیامی اظهار داشت: امروز، در تاریخ به عنوان روز شکوه جم ثبت خواهد شد.

 

فتح الله نوروزی اضافه کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم امروز توانست با تلاش کادرفنی ، سرمربی، مربیان و بازیکنان با غیرت خود، روزی باشکوه را برای جم و استان بوشهر در تاریخ ثبت کند. این موفقیت بزرگ مرهون همراهی مردم و هواداران پرشور جم و استان بوشهر، مجموعه مدیریت تیم پارس جنوبی جم، اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و همه دستگاه های دست اندرکار برگزاری مسابقات است و باید همه حمایت ها و تلاش ها را دید و ستود.

 

وی اضافه کرد: در فرای همه اینها باید نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش و نگاه مثبت مدیران ارشد نفت و گاز به خصوص مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را باید تحسین کرد که فضا را برای شادی و نشاط مردم و جوانان جم و استان بوشهر و حتی جنوب کشور فراهم کردند.

 

فرماندار جم افزود: تیم پارس جنوبی جم امروز با قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر فوتبال کشور گام بزرگی برداشت و گام های بزرگ دیگری نیز پیش روست. از تمام ظرفیت شهرستان برای موفقیت در رقابت های لیگ برتر استفاده خواهیم کرد تا موفقیت و امید همچنان تداوم یابد.

 

وی بیان کرد: این روز فراموش ناشدنی را به مردم عزیز شهرستان جم و استان بوشهر، هواداران پرشور از جم تا بوشهر و جنوب کشور، کادر مدیریتی، فنی، سرمربی، مربیان و بازیکنان غیرتمند و مجموعه مدیریتی و پشتیبانی این تیم بزرگ تبریک می گویم.

 

موفقیت پارس جنوبی جم حاصل همراهی همگانی بود

 نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: درخشش تیم فوتبال پارس جنوبی جم و صعود مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال ایران موجب شادی و غرور مردم استان بوشهر شد.

 

سکینه الماسی افزود: نتایج درخشان این تیم مردمی حاصل نشد، مگر با همت و تعصب بازیکنان، تلاش سرمربی و کادر فنی و به ویژه همراهی و حمایت‌های بی‌دریغ مردم گرانقدر استان بوشهر، به ویژه جنوب استان و شهرستان جم.

 

وی با تبریک به بازیکنان، سرمربی توانمند  و کادر فنی و مدیریتی تیم و مردم استان بوشهر، ادامه داد: امیدوارم که جشن قهرمانی این تیم مردمی با توفیق و درخشش در لیگ برتر فوتبال ایران تداوم داشته و نماینده‌ای شایسته از استان پرافتخار بوشهر در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.

 

 بهترین هدیه به این مردم است

 رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی ضمن تبریک این قهرمانی اظهار داشت: مایه مسرت است که تلاش شبانه‌روزی کادر فنی، بازیکنان و به‌ویژه حمایت بی نظیر مردم شریف شهرستان جم و استان بوشهر منجر به صعود تیم پارس جنوبی به لیگ برتر کشور شد.

 

مهدی یوسفی اضافه کرد: شادی مردم بهترین هدیه برای همه کسانی است که در مدت سه سال گذشته در لیگ‌های دسته دو و دسته یک تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به‌دور از حاشیه ها تیم را هدایت کنند.

 

وی بیان کرد: مشخصا از حمایت معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حوزه معاونت عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت، امور ورزش شرکت ملی نفت و وزارت نفت، همکاران اینجانب در هیئت مدیره، مدیر عامل و کادر مدیریتی باشگاه، فرماندار جم و شورای تامین شهرستان جم که سهم مهمی در این موفقیت داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی ضمن تقدیر از زحمات سرمربی زحمتکش و کوشای تیم آقای تارتار و مربیان فصول گذشته افزود: امیدوارم کام مردم استان بوشهر و خصوصا مردم شریف شهرستان جم همواره شیرین باشد.