تهرانپارس تهران در تسخیر فروشگاه رایتل درآمد - سیم کارت رایتل درروز پدر نمایندگی تهرانپارس

برگزیده ها مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل در شرق تهران افتتاح شد سیم کارت رایتل درروز پدر نمایندگی تهرانپارس

سیم کارت رایتل درروز پدر نمایندگی تهرانپارس

برگزیده ها: تهرانپارس تهران در تسخیر فروشگاه رایتل درآمد

مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات رایتل، جهت رفاه هر چه بیشتر هموطنان، در شرق تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، مرکز فروش محصولات و ارائه خدمات این اپراتور برای ارائه سرویس¬های حضوری و بی واسطه در شرق شهر تهران افتتاح شد.
بنابراین گزارش، این مرکز که در فلکه اول تهرانپارس- ابتدای بلوار پروین- بازار موبایل شمس راه اندازی شده است، تمامی محصولات و سرویس های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می نماید و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.
به گزارش برگزیده ها فروش انواع سیم¬کارت رایتل، انواع بسته های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس، تعویض سیم¬کارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیم¬کارت در این مرکز امکان پذیر است.
گفتنی است همزمان با افتتاح این مرکز ، رایتل نسبت به ارایه طرحی تشویقی نیز اقدام نموده است.
در این طرح مشترکین فعلی رایتل که در تاریخ 1 تا 3  اردیبهشت ماه به مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات رایتل مراجعه کنند می-توانند از بسته های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم¬کارت دایمی، اعتباری و دیتا بهره¬مند می¬شوند.
همچنین مشترکین جدیدی که در این بازه زمانی نسبت به خرید سیم¬کارت اعتباری و دیتا از این مرکز اقدام کنند، از 75 درصد تخفیف در قیمت این سیم¬کارت¬ها بهره مند می شوند.
شایان ذکر است این طرح تنها در تاریخ اعلام شده و فقط در مرکز تازه افتتاح شده تهرانپارس قابل اجرا می باشد و به هر فرد حداکثر 2 سیم¬کارت اعتباری با 75 درصد تخفیف ارایه می گردد.
گفتنی است ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات تهرانپارس شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 21 و جمعه10 تا 18 می-باشد.

,