پاسخ روحانی به «سه دروغ قالیباف»: آدم از یک مفسد نقل قول نمی‎کند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

مناظره امروز چندین بار به صحنه رقابت تن به تن شهردار تهران و رئیس جمهور بدل شد.

 به گزارش خبرآنلاین، پس از اصرار قالیباف بر مواضعش دال بر صادق نبودن دولت یازدهم و حرکت احمدی‎نژادی‎ای که انجام داد؛ رئیس جمهور گفت: من می خواستم درباره سرمایه‌های اجتماعی و کل مسائل اجتماعی جمع‌بندی داشته باشم؛ منتها چون سه نسبت به من داده شد که نادرست بود و نمی دانم که بعد فرصت دارم یا نه، می‌خواهم از همین فرصت استفاده کنم و توضیح دهم.

 

رئیس جمهور ادامه داد: من درباره برنامه ۱۰۰ روزه قبلا هم گفتم که معمولا در دنیا افرادی که کاندیدا می‌شود یک برنامه ۱۰۰ روزه و یک برنامه چهارساله دارند، من هم در پایان 100 روز گزارش دادم که چه کارهایی انجام دادم که یکی از آنها توافق ژنو بود. بنابراین این کار کاملا روشن است و نحوه بیان باید روشن شود.

 

روحانی گفت: مسئله دوم درباره شغل است که گفتند من در مصاحبه گفتم اگر بتوانیم گردشگرها را جذب کنیم و بیش از ۱۰ میلیون گردشگر جذب شود...

 

سخن روحانی ناتمام ماند چراکه مجری از پایان وقت او خبر داد؛ اما روحانی به سخنانش ادامه داد و به سومین موضوع خلافی که به او نسبت داده شده بود اشاره کوتاهی کرد و گفت: صادرکننده‌ها سالها پیش جلسه گذاشتند؛ من در مراسمشان سخنرانی کردم. آنجا جایزه آوردند و گفتند شما جوایز را بدهید. من اصلا نمی‌دانستم آنها کی هستند و جوایز را دادم....

 

در این زمان قالیباف به میان سخن روحانی آمد و گفت: رئیس محترم قوه قضاییه مصاحبه کردند که ایشان به ستاد شما کمک کردند، چطور او را نمی شناختید؟ این پدیده زشت است که به دوربین نگاه می‌کنید و دروغ می‌گویید.

 

 روحانی اما گفت: آقای قالیباف خواهش می کنم، اتهام نزنید. ستاد من این موضوع را تکذیب کرد و همه شنیده اند. قوه قضائیه هم نگفتند که به ما کمک کرده است. گفتند آن آدم مفسد مدعی کمک شده، آدم که از یک مفسد نقل قول نمی کند!