نجفی : پولدارها بازیگر سینما شده‌اند/به هیچ‌وجه به بازی در خارج از کشور فکر نمی‌کنم


بازیگر فیلم پذیرایی ساده گفت: به این فکر می‌کنم که اگر یک روز بروم و از من حمایتی نشود باید کارهای سطح پایین جامعه آنجا را انجام دهم در صورتی که در ایران برای خود جایگاه قابل قبولی به دست آورده‌ام.

قربان نجفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص اقدام برخی بازیگران برای خروج از کشور و بازی در شبکه‌های معاند گفت: از نظر من این کار اشتباه است و خود من هیچ‌وقت هر قدر هم که فشار روی من باشد این راه را انتخاب نخواهم کرد.

 

وی در همین راستا افزود: شما تصور کنید که من پس از خروج از کشور چگونه باید کار کنم؟ به این فکر می‌کنم که اگر یک روز بروم و از من حمایتی نشود باید کارهای سطح پایین جامعه آنجا را انجام دهم در صورتی که در ایران برای خود جایگاه قابل قبولی به دست آورده‌ام.

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی, نجفی

 

بازیگر فیلم پذیرایی ساده با اشاره به علاقه‌اش برای بازی در ایران تصریح کرد: حتی اگر به هالیوود بروم و در آنجا نقش خوبی را هم بگیرم به هیچ عنوان مرا اغنا نمی‌کند. من دوست دارم برای جامعه خودم کار کنم و مورد تشویق مردم ایران قرار بگیرم. به همین علت هیچگاه نتوانستم خود را برای خروج از ایران راضی کنم.

 

بازیگر "آقای مدیر" با گلایه ازمسئولین تاکید کرد: بازیگران سرمایه‌های کشور هستند. نه تنها بازیگران بلکه هر فردی که در جامعه قدمی بر می‌دارد سرمایه است. پس باید مسئولین فرهنگی از سرمایه‌های خود دفاع کنند. هوای هنرمندان مخصوصاً پیشکسوتان را داشته باشند و به امرار معاش آنها فکر کنند. نشود که هر بازیگر و هنرمندی برای امرار معاش رستوران و کافی شاپ بزند و از کار خود پولی به دست نیاورد.

اخبارفرهنگی,خبرهای   فرهنگی, نجفی

 

نجفی با اشاره به حضور برخی سرمایه‌داران در سینما خاطرنشان کرد: این روزها بازیگران پول درآورده و به بازار می‌روند و تجارت می‌کنند و از طرفی پولدارها با سرمایه خود به سینما آمده و بازی می‌کنند. همه چیز انگار برعکس شده و این ضربه شدیدی به سینما زده است.