منصوریان: بازی با الاهلی سرنوشت‌ساز است/ تکلیف‌مان با ۳ امتیاز مشخص می‌شود


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال از آمادگی بالای تیمش برابر دیدار با الاهلی امارات و رسیدن به سه امتیاز این دیدار خبر داد و گفت: سه امتیاز این دیدار تعیین کننده است.

 به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الاهلی امارات که بعدازظهر امروز برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: الاهلی میزبان بسیار خوبی برای ما بود و حد فاصل بازی الاهلی و التعاون عربستان همکاری خوبی با ما داشتند. بازی سرنوشت سازی در پیش داریم را که در جدول تعیین کننده است. اگر بتوانیم بازی را ببریم هم سرگروه می شویم و هم می توانیم صعود خود را قطعی کنیم.

 

وی افزود: هدف ما این است که بتوانیم با ارائه یک بازی حرفه ای و با برنامه به برتری برسیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به این سه امتیاز دست پیدا کنیم و صعود خودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با تمام توان به مصاف الاهلی خواهیم رفت و تلاشمان این است که بتوانیم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در این بازی به برتری برسیم. به دو اخطاره شدن بازیکنانمان هم فکر نمی کنیم و با تمام توان به میدان می رویم. 

 

منصوریان در پاسخ به این پرسش که برای انتخاب کشور ثالث دیدار با تیم های عر بستانی در مرحله بعد چه خواهید کرد گفت: هدف ما این است که اگر در مرحله بعد با تیم های عربستانی مواجه شویم ازبکستان را به عنوان میزبان معرفی کنیم. امیدوارم بتوانیم در کشوری بازی کنیم که آب و هوای خوبی داشته باشد. البته باید تاکید کنم که کشور ما امنیت بالایی دارد و می توانیم میزبان تیم های عربستانی باشیم. 

 

وی افزود: اگر لیزر بیندازیم کار ناشایستی صورت گرفته است و میزبانی ایران را به خطر خواهد انداخت. این باعث می شود که میزبانی ما از دست برود و جریمه شویم. الان تذکر نهایی را به ما برای انداختن لیزر و پرتاب نارنجک داده اند و هواداران باید مراقب باشند. اگر یک نفر این کار را کند سرنوشت فوتبال ایران عوض می شود. این کارها در دنیا منسوخ شده است. وقتی لیزر به صورت ژاوی انداختند من خودم شرمنده شدم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: چشم امید ما به روی سکوهاست و امیدوارم ساعت ۲۰ سه شنبه هواداران ورزشگاه را پر کرده باشند و با پیراهن های آبی به ورزشگاه بیایند تا یک روز خوب را پشت سر بگذاریم.