روحانی شنبه در دیار آیت الله هاشمی


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

رييس ستاد انتخاباتی دكتر حسن روحانى در استان كرمان از سفر قريب الوقوع روحانی به كرمان خبر داد.

 محمدعلی کریمی درگفت و گو با پايگاه رسمی انتخاباتى دكتر حسن روحانى با اعلام اين خبر گفت: سفر دکتر روحانی در اولين روز هفته آینده انجام خواهد شد.

 

استاندار كرمان در دولت اصلاحات افزود: این سفر ترکیبی از سفر کاری و انتخاباتی است و بخشی از آن را فرمانداری و بخش دیگر را ستاد انتخاباتی هماهنگ خواهد کرد.

 

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس هشتم با بيان اينكه هنوز برنامه دقیق سفر مشخص نیست بيان كرد: قطعا دکتر روحانی بعدازظهر شنبه میهمان مردم کرمان خواهند بود و سعی بر این است که دیدارى مردمی و گسترده برای ایشان در «تالار تلاش» شهر کرمان ترتیب داده شود.

 

رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کرمان از آمادگی همه جانبه نیروهای حامی دولت استان برای استقبال از رئیس جمهور خبر داد و تاکید کرد:حتی در صورت تغییر برنامه هاي آقای روحانى در سفر به كرمان نیز اقدام متناسب با اين تغييرات صورت خواهد پذیرفت.

 

وی با اطمينان به استقبال گسترده مردم استان از دكتر روحانی تاكيد كرد: مطمئنم حضور ایشان در کرمان با استقبال گسترده مردم روبرو خواهد شد.

 

کریمی در پایان با بیان اینکه هماهنگی ها و فعالیت های لازم برای استقبال هم اکنون در حال انجام است گفت: آرزو مي كنم دیار آیت الله هاشمی رفسنجانی بتواند میزبان خوبی برای رئیس جمهور باشد و استقبالی پرشور در شان دکتر روحانی صورت بگیرد.