بارسلونا قدم اول برای جذب بونوچی را برداشت


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,لئوناردو بونوچی

روزنامه هواداری یوونتوس، خبر از علاقه تیم فوتبال بارسلونا به جذب مدافع تیم ایتالیایی داده و مدعی شده پیشنهاد کاتالانی‌ها هم برای ارائه آماده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا مشتاق جذب مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال یوونتوس‏‌، لئوناردو بونوچی است و این خبر به تائید روزنامه هواداری یوونتوس‏‌، توتواسپورت، رسیده است.

 

باشگاه کاتالانی با این که می‌داند یووه به راحتی تن به فروش او نمی‌دهد حتی پیشنهادی هم آماده ارائه کرده است. هرچند که بعید است راه‌راه‎پوشان تورینی تن به فروش مهره اصلی خط دفاعی تیمشان بدهند.

 

از طرفی بونوچی ۳۰ سال سن دارد و شاید ترجیح دهد لیگ‌های دیگر را هم تجربه کند و خودش را در کشوری خارجی محک بزند. او همچنین به آنتونیو کونته، سرمربی سابقش که حالا هدایت چلسی را به عهده دارد هم نسبت داده شده است.

 

این در حالی است که او تا سال ۲۰۲۱ با تورینی‌ها قرارداد دارد و هر باشگاهی او را بخواهد باید با یووه مذاکره کند. اگر یووه به فروش او رضایت دهد مطمئنا باشگاه‌های دیگری هم برای جذبش تلاش خواهند کرد؛ مخصوصا که پیش از این هم صحبت از علاقه تیم‌های مختلف انگلیسی و تیم فوتبال رئال مادرید به این بازیکن به میان بود.