طارمی چطور می‌تواند عنوانی را بگیرد که آخرین بار جادوگر گرفت؟


اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , طارمی

آخرین بازیکن ایرانی که بهترین بازیکن سال آسیا شد، علی کریمی بود.

 به گزارش خبرآنلاین؛ بی شک از الان زود است که رسانه ها بخواهند درباره مراسم بهترین های سال آسیا بنویسند. این مراسم در آذرماه برگزار می شود و تا آن زمان هزار و یک اتفاق ممکن بیفتد. اما یکی مثل مهدی طارمی نشان داده می تواند گزینه ای بالقوه برای حضور در مراسم بهترین های آسیا باشد.

 

کارشناس های فنی کنفدراسیون در هر بازی به بازیکنان نمره می دهند و این نمره هاست که در پایان تعیین می کند چه کسی بهترین بازیکن سال آسیا می شود. از سویی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین هم بسیار اثرگذار است. مهدی طارمی در حال حاضر هم در مقدماتی جام جهانی و هم در لیگ قهرمانان گل زده است.

 

اگر او بتواند تا آذرماه این روند را ادامه دهد بی شک می تواند جزو کاندیداهای نهایی باشد. مهدی در لیگ قهرمانان سه گل زده و در مرحله نهایی مقدماتی هم دو گل سه امتیازی برای تیم ملی به ثمر رسانده است. بی شک ادامه این روند می تواند او را به جایی برساند که شاید تا دو سال پیش رسیدن به آنجا را باور نمی کرد. واکنش خود مهدی اما در این زمینه جالب است. او می گوید: «فعلا به این مسایل فکر نمی کنم ولی برایم افتخار است که بتوانم چنین عنوانی را روزی به دست بیاورم.» آخرین بار کریمی در سال 2004 به عنوان یک ایرانی بهترین بازیکن سال آسیا شد و باید دید این تابو بعد از 17 سال شکسته می شود؟