عباس جدیدی: آب که گل آلود می شود آرتیست های سینمایی هم عرض اندام می کنند/ آرتیست چیزی از مدیریت شهری می داند که اظهار نظر می کند؟!


اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی  , شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران در خصوص اینکه در حاثه ساختمان پلاسکو چه ارگان یا سازمانی را مقصر می داند گفت:قطعا عاقبت پرونده این حادثه این می شود که مقصر واحدی معلوم نمی شود و تقصیر بین تمامی سازمان ها و ارگان های مربوطه تقسیم می شود!

عباس جدیدی در گفت و گو با شوراآنلاین در خصوص اینکه در این میان شهرداری را چقدر مقصر می داند گفت:اینجا ما نمی خواهیم کسی را به مسلخ ببریم و یا  محامکه کنیم. اینجا شورای شهر است و وظیفه اش تصویب و وضع قانون است. بحث اجرایی مربوط می شود به شهرداری و آن ها هم طبق مسیر مشخصی که قانونگذار برایش ترسیم کرده در یک حدودی می تواند اجرایی بودنش را به مرحله عمل بگذارد. بنابراین قطعا همانطور که گفتم تقصیر به گردن یک ارگان نیست و همه ما در این حادثه مقصر هستیم.

 

عباس جدیدی عضو ورزشی شورا در خصوص اینکه پس از این حادثه علیه ورزشی های شورا یک موج منفی ایجاد شده و هجمه های زیادی علیه آنها در بعضی از رسانه ایجاد شده است، گفت:شما خودتان خوب می دانید که اداره شهر تنها به بخش عمران و ساخت و ساز و برج سازی بر نمی گردد بلکه موضوعات مختلفی مانند فرهنگ و ورزش هم در اداره شهر دخیل هستند. واقعا این به نظر من انصاف نیست. چرا که یک شهر همه چیز را باهم می خواهد و باید تمامی سرانه ها از جمله سرانه ورزشی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا یک شهر فعال و خوبی را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: اما نکته مهم تری که می خواهم به آن اشاره کنم این است که مگر فقط در این دوره شورا چهره ورزشی حضور داشته است؟ شما نه تنها در شوا بلکه در مجلس هم حضور ورزشی ها را می بینید و من فکر نمی کنم که حضور ورزشی ها در شوار مشکلی داشته باشد. مطمئن باشید قطعا این آخرین دوره ای نخواهد بود که در شورا چهره های ورزشی حضور دارند چرا که در سال های قبل هم حضور ورزشی ها را در شورا مشاهده کردید و آنها واقعا با تمام تلاش برای آبادنی شهر زحمت کشیدند.

 

وی افزود:این همه هجمه علیه ورزشکاران قطعا از سوی رسانه های بیگانه صورت می گیرد و آنها می خواهند با این هجمه سازی ها به وحدت میان مردم و مسولین و چهره های محبوب مردم خدشه وارد کنند. این رسانه ها معاند و ضد انقلاب هستند و این خبرها را بیرون از مرزها نشر می دهند و متاسفانه بعضی از رسانه های داخل کشور هم به نقل از آنها شایعه پراکنی می کنند. این یک آسیب است چرا که رسانه زبان گویای ملت و مردم است و باید برای آن چاره ای بیندیشیم تا به این شایعات توجهی نکنند

 

عضو شورا در خصوص اینکه حتی برنامه نود هم به شما کنایه هایی داشته است، گفت: متاسفانه وقتی آب را گل آلود می کنند یک دفعه آرتیست های سینمایی هم می آیند و عرض اندام می کنند!

 

وی ادامه داد:البته من تمامی آرتیست های سینمایی را دوست دارم و همه ما به آن ها علاقه داریم اما من از آنها یک سوال دارم که آیا آنها از مدیریت شهری چیزی می دانند و تخصصی دارند که در خصوص آن اظهار نظر می کنند و در خصوص عملکرد ورزشی های شورا صحبت می کنند.