علیپور بهانه‌ای برای حذف رامین!


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اولین جلسه تمرینی پرسپولیس بعد از بازگشت به تهران، در شرایطی برگزار شد که از دو مهره اخراجی اردویِ امارات، فقط یک نفر از آن‌ها به تیم برگشته بود.

به گزارش  آی اسپورت،علی علیپور بعد از تصمیمِ برانکو، خیلی زود به تهران برگشت و به محض بازگشت پرسپولیس، به جمع بازیکنان این تیم ملحق شد.

 

رامین رضاییان اما تصمیم داشت مسابقه تیمش در ابوظبی را از روی سکوها تماشا کند و در نهایت وقتی با مخالفت برانکو روبرو شد، کمی دیرتر از علیپور به تهران برگشت و در اولین جلسه تمرینی برای مسابقه با نفت، خبری از او در میان مهره‌های پرسپولیس نبود. بر خلاف مهاجم شماره ۷۰، محرومیت ستاره ۲۷ همچنان ادامه دارد. رفتار دوگانه ایوانکوویچ با دو بازیکن خاطی، این تصور را به وجود می‌آورد که او از ابتدا نیز از علیپور به عنوان بهانه‌ای برای حذف رامین استفاده کرده و تمایلی به کنار گذاشتن این مهاجم از تیمش نداشته است.

 

برخورد علیپور و رضاییان با کنارگذاشته‌شدن از اردوی آسیایی پرسپولیس کاملا یکسان بود. هر دو از هواداران و کادر فنی تیم‌شان عذرخواهی کردند، هر دو قولِ جبران این رفتار را دادند، هر دو به تهران برگشتند و هر دو از برد تیم ابراز خوشحالی کردند اما فقط یکی از آن‌ها در اولین تمرین تیم در پایتخت دیده شد.

 

غیبت رضاییان در تمرین امروز پرسپولیس، نشان می‌دهد رابطه شکرآب شده او با سرمربی کروات تیم، به وضعیتی جدی‌تر از همیشه رسیده و بعید نیست که فصل پرسپولیس، بدون این بازیکن ملی‌پوش ادامه پیدا کند. برانکو و رامین، از مدت‌ها قبل به بن‌بست نزدیک شده بودند و تصور می‌شد در شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، به حضور همزمان آن‌ها در یک تیم پایان داده شود اما ظاهرا این اتفاق، مدتی قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات رقم خورده است. برانکو برای کنارگذاشتن رامین، ساعت‌ها بعد از یک درگیری ساده در تمرین، خبرِ اخراج او و یک بازیکن دیگر را سر میز شام در اختیار شاگردانش و رسانه‌ها قرار می‌دهد اما بلافاصله بعد از شروع تمرین‌ها در تهران، آن بازیکن را می‌پذیرد و دستِ رد به سینه رامین می‌زند تا مشخص کند که هدف اصلی این تنبیه انضباطی، تنها رضاییان بوده است. پل‌های بین رامین و برانکو، هر روز ویران‌تر می‌شوند و حرارت این اختلاف، هر روز نمایان‌تر به نظر می‌رسد. آیا رامین دوباره با پیراهن شماره ۲۷، با هم‌تیمی‌ها تمرین خواهد کرد؟