نقشه عجیب پزشک برای حذف رقیب کاری


مردی که از سوی یک پزشک برای تهدیدهای اینترنتی رقیب کاری او اجیر شده بود، همراه همدستش بازداشت شد.

 به گزارش جام‌جم، هفته گذشته پزشکی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌ رضوی برای شناسایی مزاحم تلگرامی اش شکایت کرد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: چند هفته‌ای است که فردی غریبه در تلگرام برایم پیام‌های تهدیدآمیز ارسال می‌کند. اوایل تصور می‌کردم او قصد شوخی دارد اما زمانی که تهدیدها بیشتر شد، تصمیم گرفتم شکایت کنم. مرد مزاحم مدام از من می‌خواست هر چه سریع‌تر مطبم را از یکی از محله‌های شهر قوچان به محل دیگری منتقل کنم، در غیر این صورت مرا خواهد کشت. علاوه برآن هم برایم مطالب تهدیدآمیز ارسال می‌کرد. حتی تهدید می‌کرد به خودم و خانواده‌ام آسیب می‌رساند و مطبم را به آتش می‌کشد. می‌ترسم برای خانواده‌ام یا بیمارانی که به مطبم می‌آیند مشکلاتی به وجود آید.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران پلیس فتا تحقیق در این باره را آغاز کردند تا این که ردپای مردی در این پرونده به دست آمد و او دو روز پیش بازداشت شد.

 

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره به جام‌جم گفت: با انتقال این متهم به پلیس فتا، او بازجویی شد و اعتراف کرد از سوی پزشکی که همکار و رقیب کاری شاکی بوده برای این مزاحمت‌های تلگرامی اجیر شده و نمی‌دانسته با تهدیدهای تلگرامی‌اش، خود را هم به دردسر می‌اندازد.

 

وی افزود: با اعتراف او، مرد پزشکی که متهم را اجیر کرده بود نیز به پلیس آگاهی فراخوانده شد. با تحقیق از وی معلوم شد او از روی حسادت و رقابت به این کار دست زده تا بتواند پزشک همکار را مجبور به ترک آن محل کرده و بیماران بیشتری به او مراجعه کنند.

 

برای متهمان قرار قانونی صادر شد.