ترامپ: دیگر به کسی اجازه نمی‌دهیم از آمریکا بهره‌‌کشی کند


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در نشست سراسری جمهوری‌خواهان؛

ترامپ: دیگر به کسی اجازه نمی‌دهیم از آمریکا بهره‌‌کشی کند

رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از برخی قراردادهای تجاری این کشور گفت: زمان آن رسیده فردی پیدا شود که برای آمریکا بجنگد و اجازه ندهد از کشورمان بهره‌کشی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، در سخنرانی خود در نشست سراسری جمهوری‌خواهان در فیلادلفیا، ضمن انتقاد از برخی قراردادهای تجاری آمریکا از جمله «نفتا» گفت که دیگر اجازه نمی دهد کسی از آمریکا بهره کشی کند.

 

ترامپ همچنین، گفت: لغو سفر رئیس جمهور مکزیک به آمریکا، توافقی دوجانبه بود. وی افزود: در عین تلاش با اصلاح قوانین مالیاتی که به کاهش کسر تراز تجاری و افزایش صادرات آمریکا کمک می‌کند و باعث درآمدزایی برای ما از مکزیک می شود، پول ساخت دیوار فراهم خواهد شد. 

 

زمان آن رسیده است آمریکا رئیس‌جمهوری داشته باشد مانند دیگر کشورها، به سختی برای شهروندانش تلاش کند؛ این دقیقا همان کاری است که من برای شما انجام خواهم داد.

 

ترامپ گفت: زمان آن رسیده است فردی پیدا شود که برای کشورمان بجنگد و اجازه ندهد از کشورمان بهره‌کشی شود. جهان سال‌هاست که دارد از ما بهره‌کشی می‌‌کند و این دیگر روی نخواهد داد. وی بار دیگر تکرار کرد: اصلاحات اوباما در حوزه بهداشت و درمان را ملغی و طرحی جایگزین برای آن‌ها ارائه خواهد داد؛ زیرا به عقیده وی، این اصلاحات فاجعه‌بار بودند.