موادفروش هزارچهره تهران دستگیر شد


رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری موادفروش هزار چهره خبر داد. 

  سرهنگ احمدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری موادفروش هزار چهره، در تشریح جزئیاتی از این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارش های به دست امده در خصوص فردی که در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت داشته و موجبات نارضایتی مردم را باعث شده است، بررسی این گزارش در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس کلانتری 128 تهران نو اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده مشخص شد که متهم، علاوه بر فروش موادمخدر، دارای سابقه سرقت نیز بوده که با توجه به این اطلاعات و با کسب دستور از مقام قضایی، وی در عملیاتی ضربتی، دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه از متهم دستگیر شده یک قبضه کلت کمری و مقادیری اسباب و وسایل سرقتی از خودروهای تفرقه کشف و ضبط شد گفت: علاوه بر این موارد، یک کلاه‌گیس که برای تغییر چهره متهم استفاده می‌شد، یک تابلوی ایست بازرسی، یک عدد چشم‌بند، یک دستگاه دوربین مداربسته برای کنترل رفت و آمدها، یک کیف ابزار، مقادیر زیادی لوله‌های شیشه‌ای آزمایشگاهی برای ساخت پایپ، سه عدد کنتور آب و لوازم ماموران اداره آب که احتمالاً برای پوشش به منظور ورود به مناطل از آن استفاده می‌کرد، کشف و ضبط شد.

 

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم و کشفیات به دست آمده از مخفیگاه وی، در حال حاضر تحقیقات تکمیلی در خصوص وی ادامه دارد.