انتقاد از گفته‌های عامه‌پسندانه مدیر پرسپولیس


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,مدیر پرسپولیس

شاید مسئولان فدراسیون با انتقاد مرد شماره یک قرمزها جا بزنند اما ...

 مدیر باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب به بهانه شکست تیمش در بازی با نفت آبادان کلا عدالت و در لیگ را زیر سئوال برده است.

 

 علی اکبر طاهری مصاحبه کرده است و گفته نمی خواهند بگذارند پرسپولیس قهرمان شود. او گفته قول قهرمانی نمی دهد. ماجرا هم بخشش طرفداران نفت آبادان است. شاید این اقدام کمیته استیناف شوکی به پرسپولیس بود اما در حقیقت حکم محرومیت هر تیمی از تماشاگرانش یکی از بدترین احکام انضباطی است که از سوی هر نهادی می تواند صادر شود. مثل ای اف سی که کاملا مشخص است برای لطمه زدن به فوتبال ایران چنین حکمی را برای استقلال صادر کرده، درحالی که جریمه چنین رفتارهایی که در سایر کشورها هم اتفاق افتاده بود، تا قبل از این جریمه های نقدی بوده است.

 

آنچه اما در حرف های مدیر پرسپولیس نادیده گرفته شده، این است که تیمش در مدت های اخیر آن آمادگی همیشگی را ندارد. این حاشیه های خودخواسته ای که در تیم شان ایجاد می شود. این روند عجیب خوردن پرسپولیس به مشکل مالی برای تیمی که باید بالای 30 میلیارد تومان درآمدزایی در ماه های قبل داشته باشد. تیمی که خودشان گفته بودند فقط 18 میلیارد تومان هزینه داشته اند.

 

جوی که طاهری برای تحریک و فشار به فدراسیون تاج راه انداخته، تاکتیکی است که قبلا هم از سوی مدیرانی مثل او بارها رخ داده است. زمان حضور محمود گودرزی که حامی بزرگش بود، او پیشتر تهدیدهای بزرگتری هم کرده بود. در دعواهای رخ داده میان تیم ملی و پرسپولیس، هم او و هم باشگاهش خوب توانستند صف هواداران‌شان را روبروی تیم ملی قرار دهند. 

 

این نوع مدیریت هیجانی و استفاده پوپولیستی از ابزار رسانه ای برای تیمی که بعد از ده سال می خواهد با اقتدار قهرمانی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد، شاید باعث هراس فدراسیون نشینانی شود که تجربه نشان داده از این صف کشی ها هراس دارند اما آنچه در نهایت برای خود طاهری باقی می ماند، کم کردن از هیجان و ارزش افتخاری است که تیم او باید با شایستگی بروز داده توسط جوانانش، در دو سال گذشته، در این 5 هفته پایانی رقم بزند را کم می کند.

 

جالب است که در بسیاری از سایت هایی که گفته های طاهری را منتشر کرده اند ، از سوی کاربران انتقادهای زیادی به این گفته ها و این ادبیات به کار گرفته، شده است.

 

 اخبار  ورزشی  -  خبر آنلاین