منصوریان چاره‌ای جز اعتماد به جوانان ندارد/ بازیکنان جوان برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: علیرضا منصوریان برای مسابقه با پرسپولیس چاره‌ای جز اعتماد دوباره به جوانان تیمش ندارد.

 علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با  فارس در کرج اظهار داشت: آبی‌پوشان سال بسیار سختی را داشتند و در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، بسیاری از هواداران این تیم نسبت به عملکرد منصوریان و بازیکنان و به ویژه بازیکنان شاخص اعتراض داشتند.

 

وی افزود: از سوی دیگر به دلیل اتفاقات مربوط به جذب بازیکنان جدید، هواداران استقلال تحت هیچ شرایطی مدیریت باشگاه را قبول نکرده و در هر مسابقه علیه مدیران شعار داده‌اند.

 

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: با این وجود شاگردان منصوریان پس از آنکه نیم فصل بسیار کابوس‌واری را پشت‌سر گذاشتند، به شرایط آرمانی و ایده‌آل نزدیک شده و پیروزی مقابل السد، روحیه تیم را افزایش داده است.

 

اکبرپور گفت: یکی از دلایل موفقیت استقلال طی چند مسابقه اخیر، اعتماد علیرضا منصوریان به جوانانی چون امید نورافکن و علی قربانی است.

 

وی بیان داشت: با توجه به شرایطی که در خصوص خریدهای جدید استقلال در نیم فصل اتفاق افتاد، این تیم چاره‌ای به غیر از تحمل شرایط موجود ندارد و معتقدم که منصوریان در دیدار با پرسپولیس نیز بار دیگر به جوانان تیمش اعتماد می‌کند.

 

این پیشکسوت فوتبال افزود: اگر بازیکنان جوان استقلال بتوانند شرایط شهرآورد را درک کرده و اسیر حواشی نشوند، می‌توانند به عنوان برگ برنده کادر فنی آبی‌پوشان و ستاره شهرآورد شناخته شوند.

 

اکبرپور ادامه داد: دیدار استقلال برابر السد قطر که با حضور بیش از 80 هزار تماشاگر برگزار شد، تمرین خوبی برای جوانان استقلال به شمار می‌آید تا اسیر جو ورزشگاه و حضور یک‌صد هزار هوادار نشوند و امیدوارم عملکردی که شاگردان منصوریان در برابر السد داشتند، را بار دیگر برابر حریف سنتی استقلال تکرار کنند.

 

وی اظهار داشت: اگر منصوریان بتواند تیمش را از نظر روحی آماده شهرآورد کند، شانس بسیار بیشتری نسبت به برانکو برای پیروز شدن در این میدان حساس را دارد.

 

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز در پایان تصریح کرد: امیدوارم در شهرآورد مهم و حساس پایتخت، بیش از آنکه حواشی مورد توجه قرار گیرد، کیفیت مسابقه در حد استاندارد باشد تا فوتبال ایران شاهد یکی از زیباترین مسابقات سال خود باشد.