پیام احساسی مهدی طارمی خطاب به هوادارن پرسپولیس


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

بازیکن گلزن پرسپولیس به انتقادات هواداران این تیم واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرآنلاین؛مهدی طارمی حالا در صدر کسانی است که مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.از دست دادن یک ضربه پنالتی که با ضربه چیپ به بیرون رفت باعث شد تا هواداران علیه او شعار بدهند و جالب اینجاست که او هم در واکنش به شعارهای آنها دستش را روی بینی گذاشت و گفت:«هیس!»این در حالی است که طارمی امروز در صفحه رسمی اش در اینستاگرام چند خطی را برای هواداران نوشت:«کیست که دلش نخواهد شادی شما هواداران را رقم بزند. 24 ساعت تلخ را پشت سر گذاشتم و گذاشتیم. یک هفته تمرین پنالتی کرده و انواع پنالتی‌ها را زده بودم؛ نشد، نشد و بابت همه چیز از شمایی که صاحب اصلی پرسپولیس هستید، از همبازیانم و کادرفنی و همه عوامل باشگاه معذرت می‌خواهم.»

 

او ادامه داد:«حمایت‌تان را فراموش نکرده‌ام و اگر سهم من فقط انتقاد باشد و شادی‌ها برای شما از جان و دل پذیرا هستم. ممنون بابت حمایت بزرگان پرسپولیس که بزرگی‌شان را با حمایت از من به عنوان کوچکترین عضو خانواده سرخ نشان دادند. بودن‌تان همیشه باعث دلگرمی است.»

 

طارمی در پایان این بیانیه که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده از انگیزه خودش برای ادامه مسابقات خبر داد و نوشت:« لحظه‌ای از مبارزه برای شاد کردن شما دست برنمی‌دارم، دست تک تک تان را می‌بوسم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت‌های ارتش سرخ باشیم. شادی‌های پرسپولیس برای شما و غم‌های‌تان برای من...»