غذا، نان و آرد حضرت برای مردم مقدس است؛ ابزار تبلیغاتش نکنید


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جعفرزاده

جعفرزاده: کسی که چندماه است حقوق 10هزار نیروی خود را نداده، حرف از ایجاد 5میلیون شغل می‌زند

  نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس از سوء‌استفاده از مقدسات مردم برای تبلیغات انتخاباتی انتقاد کرد.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره ورود پول‌های کثیف به تبلیغات کاندیداها به خبرآنلاین گفت:‌ متاسفانه در همه انتخابات‌ها چه ریاست جمهوری، چه مجلس و چه حتی شوراها، کاندیداها از مشکلات اقتصادی مردم سوءاستفاده می‌کنند و به نوعی از شیوه تطمیع استفاده می‌کنند. بخشی از این تطمیع مادی و بخش دیگر وعده‌های سرخرمن است. اما همه این‌ها با اصل جمهوریت نظام اسلامی ‌و ارزش‌های ما کاملا در تغایر است.

 

نایب رئیس فراکسیون مستقلین با تاکید بر اینکه مردم اما هوشیار شده اند و این رفتارها را توهین به خود می‌دانند، اظهار کرد: کسانی که این کارها را انجام می‌دهند قطعا بازخورد منفی خواهند گرفت. امیدوارم از برخی ابزارها که مقدس است استفاده تبلیغاتی نشود؛ از غذای حضرت گرفته تا نان حضرت، آرد حضرت و سایر مسائلی که متاسفانه وجود دارد.

 

وی گفت: اگر قبل‌تر از اینها هم این اتفافات می‌افتاد و مسبوق به سابقه بود، می‌گفتیم روال عادی است اما چنین نبوده است.

 

جعفرزاده با بیان اینکه بعضی کاندیداها حرف‌هایی می‌زنند که با هیچ مبنایی سازگار نیست و عملکرد آنها در حوزه‌های مدیریتی خود، عکس آن را نشان می‌دهد، توضیح داد: آنها چند ماه حقوق حدود 10هزار نفر از نیروهای خود را نتوانسته‎اند پرداخت کنند و حالا وعده 5میلیون شغل، و یا تغییر ‌96درصدی نظام مالیاتی را می‌دهند! این وعده‌ها نشان می‌دهد اینها چقدر شایستگی ندارند در کرسی‌هایی که کاندیدای آن هستند قرار بگیرند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی‌ با بیان اینکه محور شعارهای کاندیداها غالبا حول موضوع اقتصاد است، گفت: این شعارها یک بعدی است و نشان می‌دهند که شعاردهندگان سطحی به ماجرا نگاه کرده و فکر می‌کنند همه دغدغه مردم مباحث اقتصادی است. در صورتی که مردم به پختگی رسیدند و می‌دانند تا امنیت نداشته باشند هر میزان در آمد اقتصادی که داشته باشند کاری از پیش نمی‌رود. می‌بینیم که بیروت یکی از زیباترین شهرهای دنیا بود اما حالا به یک خرابه تبدیل شده است. فکر می‌کنم مردم در روز رای گیری به این نگاه‌های کودکانه پاسخ خواهند داد.