دختری که به جلسه کنکور نرسید


در حادثه رانندگی دختر جوانی که ظاهرا برای شرکت در امتحان کنکور عازم همدان بود، به علت جراحات ناشی از حادثه در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده علیصدر خبر داد و گفت: این حادثه منجر به فوت دختری جوان شده است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، اسدالله عقیلی اظهار کرد: ساعت 5:48 پنج‌شنبه 15 تیر پس از دریافت گزارشی در سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان بلافاصله دو گروه عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی و 17 به محل اعلام شده در جاده علیصدر به همدان اعزام شدند.

 

وی افزود: آتش‌نشانان اعزامی با حضور در محل حادثه و بررسی اولیه مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان به دلایل نامعلومی واژگون و راننده و دو سرنشین آن درون خودرو گیر کرده‌اند.

 

عقیلی تصریح کرد: با وجود احتمال وقوع آتش‌سوزی به علت نشت شدید بنزین، آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی عملیات رهاسازی و نجات مصدومان حادثه را آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن هر سه نفر را از درون خودرو خارج کردند.

 

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان همدان با اقدام به موقع جان راننده و یکی از سرنشینان وانت پیکان واژگون شده در جاده علیصدر را نجات دادند اما متأسفانه سرنشین دوم که یک دختر جوان بود، جان باخت.

 

عقیلی ادامه داد: پس از تحویل مصدومان به کارشناسان فوریت‌های پزشکی مشخص شد یکی از سرنشینان خودرو که یک دختر جوان بود و ظاهرا برای شرکت در امتحان کنکور عازم همدان بود، به علت جراحات ناشی از حادثه در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.