حسین محب اهری در انتظار عمل پیوند مغز استخوان


اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,حسین محب اهری

حسین محب اهری گفت: به تازگی دوره سوم شیمی درمانی‌ام تمام شده است و بعد از گذراندن دوره چهارم پزشک معالجم می‌تواند جراحی پیوند مغز استخوان را انجام دهد.

 «حسین محب اهری» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با فارس گفت: مدتی است که مشغول گذراندن دوره سوم شیمی درمانی هستم و دوره چهارم نیز از 23 بهمن ماه شروع می‌شود.

 

وی ادامه داد: بعد از پایان دوره چهارم که اواخر اسفندماه است، بعد از انجام یکسری آزمایش و اسکن‌های لازم به امید خداوند پزشکان پیوند مغز استخوان را انجام می‌دهند.

 

بازیگر سریال «علی البدل» همچنین افزود: بعضی روزها به دلیل انجام مراحل شیمی درمانی اصلا حال خوبی ندارم و ترجیح می‌دهم تا در خانه استراحت کنم، اما در حال حاضر خوب هستم.

 

این بازیگر بیان داشت: در حال حاضر نیز نمایش «شاهزاده خانم بد ترکیب» را در تماشاخانه‌ای واقع در زعفرانیه بازی می‌کنم و به دلیل شرایط بیماری‌ام سه روز در هفته روی صحنه می‌روم تا کمی از درد این بیماری کمتر شود و روحیه‌ام تغییر کند.

 

محب اهری با اشاره به پیشنهادهای تصویری خود نیز گفت: در این مدت پیشنهادهای تصویری داشتم اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جسمی نتوانستم قبول کنم. اما به امید خداوند به دوستان گفتم که در بهمن ماه می‌توانم کار کنم.