ترامپ در یک ماه چه کرده است؟ (+نمودار)


ترامپ در یک ماه نخست کاری تنها 21 ساعت را به سیاست خارجی و مکالمه تلفنی با رهبران خارجی اختصاص داده در حالی که در طی همین مدت بیش از 25 ساعت گلف بازی کرده است.

 بر اساس یک گزارش از نحوه وقت گذراندن رییس جمهور جدید آمریکا در نخستین ماه حضورش در کاخ سفید، دونالد ترامپ بیش از 25 ساعت را  صرف بازی گلف کرده و این در حالی است که او پیشتر از گلف بازی های باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا انتقاد می کرده است.

 

به گزارش عصر ایران بر اساس نتایج یک تحقیق از روزنامه واشنگتن پست آمریکا ، رییس جمهور جدید 744 ساعت 30 روز نخست خود را صرف کارهای مختلفی از جمله حضور در ویلای شخصی اش در فلوریدا، حضور در کاخ سفید، توییت کردن و گلف بازی کرده است.

 

بر اساس نموداری که از وقت گذرانی های ترامپ ترسیم شده در یک ماه گذشته بیشترین وقت او در کاخ سفید گذشته است.

 

نمودار نخستین ماه کاری ترامپ

اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

ترامپ در طی یک ماه گذشته 6 ساعت را به شنیدن گزارش های سازمان های اطلاعاتی آمریکا ، 4 ساعت را به کنفرانس های خبری، 6 ساعت را به امضای فرامین اجرایی، 21 ساعت را به روابط خارجی و مکالمه با رهبران خارجی و 14 ساعت را به ملاقات و جلسه با گروه های مختلف کاری آمریکایی اختصاص داده است. او همچنین در طی ماه نخست کارش 13 ساعت را به توییت کردن اختصاص داده است.

 

جالب ترین نکته در یک ماه گذشته میزان وقت او برای بازی گلف بوده است. ترامپ در پالم بیچ فلوریدا یک باشگاه گلف بزرگ دارد که از زمان ریاست جمهوری آخر هفته های خود را به همراه خانواده اش در آنجا وقت می گذراند. او همچنین بسیاری از ملاقات های کاری و مهم خود را نیز به این مکان منتقل می کند. پیشتر نیز روزنامه واشنگتن پست نوشته بود سفرهای آخر هفته ترامپ به فلوریدا از زمان ریاست جمهوری در ماه نخست هزینه ای نزدیک به 10 میلیون دلار برای بودجه فدرال آمریکا و سرویس مخفی این کشور برای پوشش حفاظتی در برداشته است.

 

وقت گذرانی ترامپ در باشگاه گلف خود در پالم بیچ فلوریدا

 

 

اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

ترامپ در مجموع از زمان ریاست جمهوری بیش از 24 درصد اوقات خود را در ویلای خود در پالم بیچ گذرانده است.  او در ماه نخست ریاست جمهوری شش نوبت در ویلای " مارالاگو " در پالم بیچ گلف بازی کرده است که در مجموع 25 ساعت از وقت او را به خود اختصاص داده است؛ این زمان از مجموع مکالمات او برای هدایت سیاست خارجی آمریکا در ماه نخست ریاست جمهوری اش ، بیشتر است.

 

ترامپ آخرین بار در یکشنبه گذشته در مارالاگو با "روری مکلروی" گلف باز شناخته شده ایرلندی همبازی شد.

 

گفتنی است هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ، دیروز با ری توییت کردن نتایج گزارش اخیر روزنامه واشنگتن پست، از نحوه وقت گذرانی رییس جمهور جدید آمریکا و گلف بازی زیاد او به طور تلویحی انتقاد کرده است.

 

گلف بازی آخر هفته ترامپ با مکلروی ایرلندی 

اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,ترامپ