وزیر اطلاعات دولت اصلاحات: حامیان احمدی‌نژاد بعد از آنکه گند آن دولت درآمد از ترس آبرو فرار کردند


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,علی یونسی

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: دولت یازدهم دولتی فرهنگی، اخلاق مدار و با صداقت است.

 حجت الاسلام علی یونسی گفت: دولت تدبیر و امید یک دولت فرهنگی است و مردم در این دوره از انتخابات با شفافیت کامل جنگ فرهنگ با بی فرهنگی، جنگ اخلاق با بی اخلاقی و جنگ انسانیت با بی انسانیتی را می بینند.

 

وی اظهار کرد: کاندیداهای مخالف دولت روحانی در این انتخابات از یک طرف با تهمت، دروغ و با رفتارشان مردم را آزار می دهند و از طرف دیگر با اختلاس و... می خواهند به اسلام و مردم خدمت کنند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران یک مردم فرهنگی هستند، یادآور شد: چیزی که ملت ایران را نگه داشته است همین فرهنگ است.

 

دستیار ویژه رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: آن چیزی که ملت ایران را نگه داشته فرهنگ و آداب ایرانی است که شما فرهنگیان در آموزش و انتقال آن به فرزندان ایران زمین نفش موثر و بسزایی داشته و دارید.

 

یونسی از ملت ایران بعنوان یک ملت فرهیخته یاد کرد و ادامه داد: ملت ایران یک بار یک کلاه سرش رفت و هشت سال شاهد اختلاس و از بین رفتن منابع و ... در ایران شد لذا در این دوره از انتخابات مردم ایران به کسانی که بخواهند حیثیت ملت ایران را به تاراج بگذارند، رای نخواهند داد.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ، همان هایی دور کاندیداهای مخالف دکتر روحانی گرد هم آمده اند که دولت احمدی نژاد را حمایت می کردند و بعد که گند آن در آمد و آش آنقدر شور شور شد ، تصمیم گرفتند از ترس آبرویشان فرار کنند و خود را کنار بکشند.

 

وی گفت : در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز این افراد در کنار کاندیداهای مخالف دکتر روحانی قرار گرفته اند و همین الان باز هم با وعده های غیر عملی، دروغ و تهمت می خواهند به مردم خدمت کنند.

 

وی در ادامه به آماده شدن جاده رشد کشور به دست دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار کرد: به رغم مشکلات به میراث مانده از دولت نهم و دهم ، این جاده خاکی است و هنوز هم آسفالت نشده است.

 

یونسی با اشاره به اینکه ملت ایران دیگر به بیراهه نمی رود افزود: ملت ایران اجازه نخواهند داد که دولتی دیگر میراث خوار برجام باشد.

 

وی گفت: ملت ایران در سال 92 کمک کردند که دولت دکتر روحانی روی کار آید ، حال در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رای دادن به این دولت شرایط لازم را برای تداوم دولت امید بوحود می آورند.

 

وی در ادامه به بیانات امام و رهبری در زمینه حضور مردم در انتخابات پرداخت و اضافه کرد: هر فرهنگی باید یک ستاد انتخاباتی در کشور باشد و با آگاهی بخشی به مردم برای موفقیت دکتر روحانی در انتخابات بکوشد.

 

وی تاکید کرد: ادامه راه دولت فرهنگی با رای مردم امکان پذیر است لذا در فرصت باقی در این عرصه باید تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم.

 

 

 اخبار  سیاسی  -  ایرنا