زندگی‌نامه رییس‌جمهور فرانسه منتشر می‌شود


اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,امانوئل مکرون

«آیکون بوکس» اعلام کرد زندگی‌نامه امانوئل مکرون رییس جمهور جدید فرانسه را منتشر می‌کند.

 به گزارش مهر؛ زندگی‌نامه رییس جمهور ۳۹ ساله فرانسه را  روزنامه‌نگاری به نام آدام پلورایت می‌نویسد. این کتاب که قرار است با عنوان «استثنای فرانسوی: ظهور و ریسک‌های فوق‌العاده امانوئل مکرون» به بازار بیاید، بلافاصله در کشورهای مشترک‌المنافع نیز منتشر می‌شود.

 

ناشر این کتاب گفت: این نامزد شگفت‌انگیز برای انتخابات ریاست جمهوری حزب خودش را شکل داد و به او توجهی نمی‌شد تا این که مجموعه‌ای از اتفاق‌ها پشت سر هم اوضاع را تغییر داد. بقای تیم او با وجود هک شدن اطلاعات آنها در آخرین لحظات از جمله این رویدادها بود که نشان داد او مسیر خود را برای ریاست جمهوری در دوره‌ای که احساسی‌ترین انتخابات فرانسه از سال ۱۹۴۸ تاکنون بوده، در پیش گرفته و همه اینها به او این امکان را داد تا مانع تبدیل شدن مارین لوپن به اولین رهبر یک دموکراسی غربی که دیدگاه‌هایی تجدید نظرطلبانه و تندروانه دارد، شود.

 

پلورایت در پاریس ساکن و روزنامه‌نگاری است که ۱۵ سال سابقه کار داد. او اخیرا به عنوان معاون سردبیر آژانس فرانس پرنس انتخاب شد. او از ابتدا تا انتهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از این روند گزارش تهیه می‌کرد و از ابتدا تا انتهای مسیری که مکرون طی کرد و بسیاری از اعضای تیم وی را می‌شناسد.

 

ناشر این کتاب گفته است همواره از نوشته‌های این روزنامه‌نگاری لذت برده و تحلیل‌های او بلافاصله بر وی اثر گذاشته‌اند. وی افزود: نگاه او به جزییات مسایل انسانی و بررسی دقیق از مراحل پیش‌روی مکرون به علاوه افزودن بعدی هیجان‌انگیزی به این پیروزی سیاسی غیرمنتظره می‌تواند کتابی خواندنی فراهم کند.

 

«آیکون بوکس» این کتاب را در ماه سپتامبر و در قالب یک کتاب شومیز منتشر می‌کند.