من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

حسن روحانی در واکنش به انصراف اسحاق جهانگیری از لذلمه فعالیت‌های انتخاباتی، تصریح کرد: من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم.

 به گزارش ایسنا،  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی اهواز  با بیان اینکه من در این‌جا می‌خواهم از برادرم دکتر جهانگیری تشکر کنم ، گفت:  او به انتخابات و صحنه انتخابات قدم گذاشت تا اطلاعات لازم را به ملت ایران بدهد،او به صحنه انتخابات آمد تا واقعیت‌ها را در مناظرات بگوید.

 

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: من دکتر جهانگیری را خوب می‌شناختم، خدمات او را در دولت یازدهم به خوبی دیدم ،اما خوب بود در انتخابات آمد تا همه مردم لیاقت‌های این سرباز دلیر ایران را ببینند، دکتر جهانگیری به شایستگی به افزایش آگاهی مردم کمک کرد و عملکرد دولت یازدهم را برای مردم تشریح کرد و امروز که ایشان با بزرگواری به نفع من انصراف اعلام کرده است.

 

وی در ادامه با برشمردنن ویژگی های جهانگیری به عنوان  شخصیتی با کفایت، از خانواده شهید، ایثارگر،مجاهد، فعال که برای خوزستان تلاش‌های زیادی انجام داد،تصریح کرد:من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم.

 

این خبر تکملیل می‌شود.