علی پروین: پرسپولیس را به چشم تیم ملی ببینند/ ۵۰ میلیارد هزینه تیم است


اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,علی پروین

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید حالا که این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرده همه باید به این تیم به عنوان تیم ملی نگاه و به آن کمک کنند.

 به گزارش ایسنا، علی پروین درباره وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال حدود ۴۰ میلیون هوادار دارند آقای روحانی باید به این دو باشگاه کمک کنند. حالا که پرسپولیس به عنوان اولین تیم بعد از سال‌ها به جمع ۸ تیم برتر آسیا رفته است باید به این تیم کمک شود. بهتر است همه دست به دست هم بدهند و به این تیم‌ کمک کنند و به چشم تیم ملی به آن نگاه کنند. اگر هم الان استقلال به این مرحله رفته بود مطمئنا همه طرفدار استقلال بودند و به چشم تیم ملی به آن نگاه می‌کردند. بهتر است آقای طاهری را تنها نگذارند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا از روند نقل و انتقالات پرسپولیس رضایت دارد یا خیر گفت: بازیکنان خوبی جذب شده‌اند ان‌شاءالله که بتوانند سال آینده هم قهرمان شوند اما از همه چیز مهم‌تر این است که مشکلات مالی تیم برطرف شود. الان که اول فصل است فکر می‌کنم نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان هزینه پرسپولیس است. نظام ما اول باید به داد باشگاه‌ها برسد. سازمان ورزش از جمله آقای داورزنی هم باید کمک کند زیرا آقای طاهری نباید بدون پول بمانند.

 

او درباره بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان هم گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس راحت به دور بعد صعود کند.

 

او درباره بازی ایران مقابل ازبکستان هم گفت: ان‌شاءالله بعد از بازی مقابل ازبکستان جشن می‌گیریم. تیم ملی ما گل نمی‌خورد و مقابل ازبکستان پیروز می‌شود. البته من والیبال را هم دنبال می‌کنم و از پیروزی ملی‌پوشان‌مان کیف می‌کنم.