حبیب‌الله کاسه‌ساز: حال جسمانی‌ام روبه بهبود است/ یک فیلمنامه در دست دارم


اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,حبیب‌الله کاسه‌ساز

حبیب‌الله کاسه‌ساز از پیشرفت روند درمان خود و رسیدن به بهبودی نسبی خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده است، پیرامون وضعیت جسمی خود گفت: «تا به امروز دو عمل جراحی داشته‌ام و هشت مرحله شیمی درمانی را پشت سر گذاشته‌ام، ان‌شاالله اگر خدا بخواهد وضعیت جسمی‌ام رو به بهبود است.»

 

او در ادامه در خصوص زمان ترخیص خود از بیمارستان بیان کرد: «ممکن است روند درمان طولانی شود، در حال حاضر تا رسیدن به بهبودی کامل تحت مراقبت هستم.»

 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اخراجی‌ها»، به عیادت سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی اشاره کرد و گفت: «الحمدالله پیگیری‌های پرسنل و پزشکان بیمارستان خوب بوده است. در روزهای گذشته دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت برای عیادت من به بیمارستان آمدند و دستورات لازم را به کادر پزشکی دادند. از مسئولان بابت پیگیری وضعیت سلامتی‌ام تشکر می‌کنم. تا به امروز دوستانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان، وزارت اطلاعات و ... به ملاقاتم آمدند.»

 

او در پاسخ به میزان حمایت بیمه هنرمندان، عنوان کرد: «ما از جهت درمانی بیمه نیروهای مسلح هستیم و تا به امروز مشکلی وجود نداشته است، البته تعدادی از داروها به صورت آزاد باید خریداری می‌شد که خانه سینما زحمت آن را متحمل شد و برای تهیه آن هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و در مورد مابقی آن با دستوری که وزیر بهداشت دادند، مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.»

 

کاسه‌ساز در پایان پیرامون نگارش فیلمنامه جدید خود گفت: «پیش از بیماری، فیلمنامه‌ای را با موضوع دفاع مقدس در دست نگارش داشتم و انشاالله در صورتی که شرایط جسمی‌ام بهتر شود ادامه آن را از سر خواهم گرفت.»