استخدام انسان برای نوازش و بغل کردن گربه ها


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,استخدام انسان برای نوازش و بغل کردن گربه ها

 مشاغل عجیب در دنیا در حال زیاد شدن هستند و برخی از آن ها واقعا غیر قابل درک به نظر می رسند. به طور مثال، اینکه فردی برای گریه کردن در مراسم ختم پول بگیرد و این کار، شغل اصلی وی را تشکیل داده باشد چندان مرسوم و قابل هضم نیست. یا اینکه به جای افرادی که حوصله ایستادن در صف را ندارند در صف ایستاده و پول بگیرید.

 

اما از این موارد عجیب تر، آگهی جدید دامپزشکی اختصاصی گربه ها در شهر دوبلین است که در نظر دارد فردی را به صورت تمام وقت برای نوازش کردن و در آغوش کشیدن گربه ها استخدام کند!

 

تصورش را بکنید که انسان، اشرف مخلوقات برای کسب درآمد به نوازش و بغل کردن حیوانی همانند گربه بپردازد که کاری جز خوردن و خوابیدن ندارد. انسانی که می تواند از نیروی فکر و قوه خلاقه اش در راستای بهتر شدن زندگی خود و حتی دیگران بهره گرفته و کشف و اختراعات بی نظیری داشته باشد، کاری همانند نوازش حیوانات را انجام می دهد.

 

عجیب تر اینکه در این آگهی استخدام اعلام شده که حتما باید عاشق گربه باشید و با نهایت مهربانی و گرما دست نوازش بر سر این موجودات بکشید. همچنین متقاضی باید توانایی آرام کردن عصبانیت و خشم گربه ها را داشته باشد و بتواند «میو»های حیوان را به درستی تشخیص داده و نیازهایش را برطرف نماید.

 

همچنین گفته شده که برای استخدام شدن در این شغل، متقاضی باید گواهی صلاحیت تشخیص سازمان دامپزشکی ایرلند را نیز داشته باشد.

 

در این که گربه موجودی دوست داشتنی است و یکی از بهترین حیوانات خانگی محسوب می شود، شکی نیست اما استخدام انسان صرفا جهت نوازش گربه ها چندان جالب به نظر نمی رسد.