وقتی بازیگر «دودکش» به رامبد جوان آموزش بچه‌داری می‌دهد


اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سیماتیرانداز

سیما تیرانداز با حضور در برنامه «خندوانه» از تجربیات مادر شدن خود گفت و درباره فعالیتش در حوزه تئاتر و دنیای تصویر توضیح داد. .

 به گزارش خبرآنلاین، سیما تیرانداز بازیگر، دوشنبه یکم خرداد مهمان برنامه «خندوانه» بود.

تیرانداز در ابتدای برنامه از میزان توجه مردم به تئاتر و تفاوت این هنر با سینما و تلویزیون گفت: «اقبال به تئاتر در سال های اخیر بسیار بیشتر شده است، به نظرم آن لذتی که بازی در تئاتر دارد را نمی توان در تصویر تجربه کرد.»

 

او از تجربه مادر شدنش گفت: «خیلی تجربه خوبی است، سعی می کنم پسرم را به شکلی تربیت کنم که در آینده موفق باشد و چیزی را به او تحمیل نمی کنم.»

 

این بازیگر در بخش دیگر برنامه خاطره‌ای از حضورش در برنامه آشپزی ساخته رامبد جوان تعریف کرد: «یادم هست در آن برنامه حاضر شدم و باید مواد مورد نیاز خود را تهیه می کردیم و من گوجه فرنگی را که به غذای مربوطه هیچ ربطی نداشت برداشتم و شما پرسیدید که گوجه فرنگی چرا برداشتی و من با حاضر جوابی گفتم برای تزیین.»

 

تیرانداز در مورد خصوصیات خود بیان کرد: «خیلی مهربان هستم و خیلی بد است، زیرا که بعضی ها سواستفاده می‌کنند. خیلی وقت است که سعی کردم همیشه مهربان نباشم و حقم را بگیرم.»

 

او درباره دلیل اینکه فامیلی‌اش تیرانداز است، گفت: «نمی دانم دلیلش چیست، حتما یکی از اجداد من تیراندازی، سربازی یا چیزی بوده است.»

 

در ادامه برنامه تیرانداز در پاسخ به رامبد جوان که پرسید چه کاری بلد هستید که من نمی توانم انجام دهم گفت: «بچه داری.»

 

سپس به درخواست جوان به او نحوه خواباندن و حمام کردم بچه را آموزش داد.