مهاجری: برای مظلومی متاسفم


اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برای آقای مظلومی متاسفم که به خود اجازه می‌دهد با مدیرعامل کل مجموعه پدیده عکس یادگاری بگیرد.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از شکست تیمش در مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی اظهار کرد: به جز 15 دقیقه ابتدایی شرایط خوبی را پشت‌ سر گذاشتیم. در این برهه زمانی تیم‌ها وارد مرحله‌ای شدند که فشار بر روی آنها زیاد است. تیم ما علی‌رغم اینکه بازی خوبی ارائه داد اما شکست خورد. اعتراف می‌کنم این یکی از بهترین بازی‌های پدیده در لیگ شانزدهم بود اما کاملا بدشانس بودیم زیرا دو توپ ما به تیر دروازه خورد، دو موقعیت گلزنی را از دست دادیم و همچنین دقیقه 94 گل دوم را خوردیم.

 

وی درباره مسائل پیش آمده مبنی بر سرمربی شدن مظلومی در روز چهارشنبه نیز گفت: در 24 ساعت گذشته اتفاقات زیادی برای باشگاه ما افتاد. مدیرعامل سابق تیم مربی‌ای را آورد و او را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد. من برای آقای مظلومی که از مربیان باسابقه لیگ هست متاسفم که چطور می‌تواند با آقای شوشتری که مدیرعامل کل مجموعه پدیده است، عکس یادگاری بگیرد در حالی که من در فرودگاه در حال پرواز با تیمم هستم.

 

وی ادامه داد: به طور حتم آقای شوشتری نیز اسیر سیاهبازی‌های افرادی شده است که تلاش می‌کنند پدیده را به منطقه سقوط و ورطه نابودی ببرند.