مهران قاضی درگذشت - بیماری مهران قاضی اصفهانی

برگزیده ها مهران قاضی ، هنرمند جوانی که در نی نوازی از شاگردان به نام و معروف استاد حسن کسایی بود، پس از دو سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان ، صبح امروز (جمعه) دار فانی را وداع گفت. بیماری مهران قاضی اصفهانی

بیماری مهران قاضی اصفهانی

برگزیده ها: مهران قاضی درگذشت

,مهران,قاضی,درگذشت,[categoriy]

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران قاضی نوه مرحوم استاد بابا عباس قاضی از هنرمندان به نام شعر و موسیقی اصفهان و شاگرد استاد حسین یاوری پیشکسوت سبک اصفهان بود.
این هنرمند جوان فعالیت هنری خود در عرصه موسیقی را از سال 1367 نزد اساتیدی چون حسن ناهید ، محمدعلی کیانی نژاد، جلال قاضی و استاد کسایی آغاز کرد.
به گزارش برگزیده ها وی در نی نوازی تا جایی موفق بود که مرحوم استاد حسن کسایی در محافل مختلف، مهران قاضی را از شاگردان ممتاز خود یاد می کرد.
,مهران,قاضی,درگذشت,[categoriy]


کسب مقام اول در مدارس استان اصفهان در رشته آهنگسازی و تک نوازی نی، دو سال متوالی به عنوان نوازنده برتر در جشنواره موسیقی جوان کشور، نفر برتر جشنواره موسیقی استان اصفهان در رشته آهنگسازی نوازنده نی و مدیریت گروه، گروه برتر جشنواره ها انتخاب گروه نماینده اصفهان برای شرکت در جشنواره های سازهای بادی جهان در چین بوده ،مقام اول گروه موسیقی سماع در جشنواره بین المللی موسیقی فولکلور جهان در ترکمنستان در دو سال پیاپی و شرکت در جشنواره و نمایشگاه بین المللی در هفته فرهنگی مراکش از افتخارات این هنرمند اصفهان ی است.
مهران قاضی پس از دو سال درگیری با بیماری سرطان ، بالاخره سحرگاه صبح روز جمعه، 27 فروردین ماه 1394 به دیدار حق شتافت و در این صبح بارانی و بهاری، به استاد مرحومش، حسن کسایی سلام گفت.
پیکر این هنرمند جوان ساعت 11 امروز در قطعه هنرمندان اصفهان تشییع می گردد./
,