منصوریان: برخی از هواداران در فضای مجازی، فضای نا آرام را برای ما ایجاد می کنند


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, منصوریان

سرمربی استقلال به صورت تلویحی برخی از هواداران تیمش را به ایجاد فضای منفی برای آبی های پایتخت متهم کرد.

 به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین روز شنبه استقلال گفت: ما با گرفتن منتظری، بخش اعظمی از نگاه تاکتیکیمان در دفاع کامل شد. ما نیاز داشتیم به بازیکنی با عیار بین المللی در خط دفاع. یعنی بازیکنی که میادین زیادی را پشت سر گذاشته است. او می تواند به ما کمک کند.

 

ما با هم صحبت هایمان را کرده بودیم. حق تصمیم با خودش بود ولی در شبی که فکر نمی کردم که برگردد، این بار خود آقای افتخاری و توفیقی او را شکار کردند. از آنها تشکر می کنم. آخرین بار دو هفته پیش باهم حرف زدیم و قرار شد با حوصله فکر کند و تصمیم بگیرد. حضور منتظری پازل دفاعی ما را کامل کرد. منتظر روشن شدن تکلیف رابسون هستیم و فکر می کنم یکی دو روز آینده وضعیت او هم مشخص شود. ما با حوصله یارگیری کردیم.

 

بزرگترین قوت قلب ما بعد از خدا همین هوادارانی است که سر تمرین با زبان روزه حاضر می شود نه آن هواداری که نه تمرین می آید و نه در استادیوم با ماست. برخی از آنها در فضای مجازی، فضای نا آرامی را برای ما ایجاد می کند.

 

وی افزود: یک چیز عجیبی است که می بینید یک صبح از خوشحالی شما را به هوا پرتاب می کنند و یک صبح از شدت ناراحتی به زمین شما را می کوبند. ما به نگاه هوادار واقعیمان احترام می گذاریم. در کل با حوصله خرید کردیم. بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده ایم و شجاعیان هم قرار است پشت مهاجمان بازی کنند. ما با تیم جوانمان توانستیم سال گذشته خوب باشیم و امسال از آنها مواظبت خواهیم کرد. شاکله تیممان را حفظ کرده ایم و امیدوارم که سال خوبی را شروع کنیم. ما نباید مثل پارسال در آزمون و خطا باشیم. با تمام قوا جلو می رویم و با اضافه شدت میک درموت، پازل کادرفنیمان هم کامل شد.

 

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره ترکیب تهاجمی تیمش در نبود کاوه رضایی، بیان کرد: ما سال گذشته در 11 بازی حریفان را به خوبی پرس کردیم. با خریدهایی که انجام داده ایم به دو مورد دقت شده است. یکی پا به توپ خوب و دیگری سرعت بالا. ما امسال به دنبال پرس بالا و بازی مالکانه هستیم. پارسال مدل بازی ما کمی متفاوت بود. ما شش هفت بازی را با سه گل بردیم و امسال هم توپ و هم شکست حریف مد نظر ماست. باید این رعب و وحشت برای حریفان ما باشد که به فکر امتیاز گرفتن از ما در آزادی نباشند.

 

او درباره بحث کاپیتانی تیمش، گفت: ما توجهی به این فضاها نداریم. ما سه چهار بزرگتر خوب داریم. پارسال هم این داستان ها را برای ما درست کردند که رحمتی با ابراهیمی و رحمتی با حیدری مشکل دارند. به کادرم گفته بودم که اگر منتظری را بگیریم، غریبه ها نه بلکه یک عده از خودی هایمان به این مسائل توجه می کنند. هدف ما شادی هواداران است و می خواهیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم. منش بازیکنان ما بالاست. ما از دو سه ضلع بزرگ تر به پنج ضلع بزرگتر تبدیل شده ایم.

 

منصوریان درباره وضعیت کادرفنی تیمش اضافه کرد: ما سه سال هست که به دنبال اضافه شدن میک به تیممان بودیم. او به ما قول داده بود که در استقلال به ما کمک کند. امسال به ما اضافه شد. او مسئول بدنسازی و دستیار ماست و وظایفش تداخلی با چینی و خرمگاه ندارد. الان در فضای بدنسازی هستیم و طبیعتاً گروه فنی ما به او کمک می کند. خرمگاه هم دستیار اول من است. این گروه از تیم ملی امید با هم است و رویش وقت گذاشته ایم.

 

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که هدف تیمش در فصل پیش روی چیست و آیا آبی ها داربی را می برند، گفت: تلاش ما بر این است که از هفته اول در کورس بمانیم و داربی را هم باید ببینیم چه پیش می آید. در کل به دنبال بهترین نتیجه ها هستیم.

 

وی در پایان و درپاسخ به سوالی درباره هیات مدیره آبی ها گفت: اطلاعی ندارم از این مسئله. هرکس که انتخاب می شود باید به تیم کمک کند و منابع مالی را برای تیم ایجاد کند.