زمان پخش در دیده شدن "شهرک جیم" تاثیرگذار بود / کم کار بودم چون پیشنهادها راضی کننده نبود


اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عجمیان

عجمیان با اشاره به اینکه زمان پخش در دیده شدن سریال تلویزیونی "شهرک جیم" تاثیرگذار است از راضی کننده نبودن پیشنهادها به عنوان دلیل کم کاری خود سخن گفت.

روشنک عجمیان بازیگر نقش "ناهید" در سریال تلویزیونی "شهرک جیم" در گفت و گو با میزان گفت: در ابتدا حدود 2، 3 قسمت از متن را در اختیار داشتیم.

 

وی ادامه داد: خط داستانی سریال"شهرک جیم" مشخص می کرد که این اثر درباره تهیه کننده ای ورشکسته است و همسری دارد که در روند داستان اتفاق هایی برایشان رخ می دهد.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما تصریح کرد: همچنین شخصیت پردازی اولیه ای که برای نقش ناهید در سریال "شهرک جیم"  صورت گرفته بود و همین پایه اولیه باعث می شد تا بنده برای حضور در این سریال ترغیب شوم.

 

وی اظهار کرد: همچنین شناخت اولیه ای که نسبت به شب خیز داشتم نیز باعث شد تا در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش بپردازیم.

 

بازیگر سریال "جایزه بزرگ" در ادامه صحبت های خود یادآور شد: به طور کلی و با در نظر گرفتن ابعاد مختلف می توانم بگویم که کم کاری های مدت اخیر من به این دلیل بوده که پیشنهادها راضی کننده نیست.

 

وی توضیح داد: در مورد سریال "شهرک جیم" نیز اگر حمایت هایی که باید صورت می گرفت، به شکل صددرصد انجام می شد مطمئنا رضایت من به طور کامل جلب می شود و این اثر هم بسیار بهتر دیده می شد.

 

عجمیان تصریح کرد: به طور یقین زمان پخش دردیده شدن یک سریال  نقش مهمی دارد و بنده فکر می کنم زمان پخش "شهرک جیم" و همچنین دوره زمانی پخش این اثر که با پخش چند اثر دیگر در حوزه طنز همزمان شده، برای دیده شدن سریال ما مشکلی ایجاد نکرده است.

 

وی همچنین گفت: معتقدم اگر کاری خوب باشد، به طور یقین جای خود را باز می کند با توجه به اینکه زمان پخش ما هم بد نیست. 

 

بازیگر سریال تلویزیونی "کوچه اقاقیا" اظهار کرد: با توجه به زمان پخش و با در نظر داشتن بضاعت خودمان و همچنین این موضوع که از سوی شبکه حمایت هایی می توانست صورت بگیرد و بسیاری از موارد دیگر، می توانستیم انتظار پخش و دیده شدن هر چه بهتر این سریال را داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اینکه در مقابل یک بازیگر چه بازیگرانی قرار بگیرند بسیار مهم است و به طور یقین این موضوع در سریال ما نیز همواره مورد توجه بوده است. در این روند و در راستای تقابل نقش ها می توان گفت که کارکردن با یکسری از بازیگرها خیلی راحت تر و با تعدادی دیگر کمی سخت تر انجام می شود.

 

گفتنی است، سریال تلویزیونی "شهرک جیم" به کارگردانی علی شب خیز و تهیه کنندگی فرید شب خیز هر شب ساعت 20:00 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 

در این سریال تلویزیونی هنرمندانی همچون بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرورو امیر کربلایی زاده به ایفای نقش می پردازند.