دستگیری 17 متکدی سازمان یافته در ورود به جزیره کیش


اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,فرمانده انتظامی

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: 17 نفر که به منظور تکدی گری در قالب گروه سازمان یافته قصد ورود به جزیره کیش را داشتند شناسایی و دستگیر شدند..

 سرهنگ رحیم جهانبخش عصر شنبه در مورد جزئیات این دستگیری به ایرنا گفت : با ورود دو فرد مشکوک به تکدی گری به بندر تجاری کیش ، این افراد زیر نظر پلیس قرار گرفتند و به دنبال آن محل تجمع آنها که در نقطه خاصی از جزیره قرار داشت ، شناسایی و در یک عملیات پلیسی تمامی اعضای این باند تکدی گری که 17 نفر بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

وی افزود: به دنبال اعلام این خبر ،موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا سازمان دهندگان اصلی این برنامه که با تحریک عواطف مردم به فکر سود جویی و کلاهبرداری از شهروندان هستند شناسایی و دستگیر شوند تا شاهد حضور متکدیان در جزیره نباشیم.

 

فرمانده انتظامی کیش تصریح کرد : با دستور مقام قضایی و هماهنگی دادستان و تعیین مجازات های لازم ، افراد مورد نظر از جزیره کیش طرد شدند.

 

وی از شهروندان و مسافران خواست تا به محض دیدن متکدیان در سطح جزیره موضوع را به واحد خدمات شهری کیش با شماره تلفن 44420211 اعلام کنند تا پیگیری های لازم در این راستا صورت گیرد.

 

سرهنگ جهانبخش تصریح کرد: در صورتی که حضور این افراد سبب سلب اسایش مردم و مخل نظم و امنیت شده باشد شهروندان و گردشگران می توانند با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.