آخرین وضعیت نیمکت تراکتورسازی/مطرح کردن نکونام و مذاکره با دیگران


اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,تراکتورسازی

در حالی که نام جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم تراکتورسازی مطرح شده، این باشگاه با گزینه‌های دیگری هم وارد مذاکره شده است.

 به گزارش مهر، منابع نزدیک به تراکتورسازی پرده از مذاکرات موفق این باشگاه با کاپیتان سابق تیم ملی برداشتند تا نام نکونام به عنوان نزدیک ترین گزینه برای نیمکت تراکتورسازی نقل محافل شود. بعد از آن نکونام این خبر را تایید کرد اما باشگاه تراکتورسای هیچ موضعی نسبت به آن نگرفت تا این سکوت تاییدی تلویحی باشد بر این خبر.

 

در حالی تراکتوری شدن نکونام قطعی به نظر می رسید، یک مصاحبه از عبدالله ویسی معادلات نیمکت تراکتورسازی را بر هم زد و مشخص شد که نکونام تنها گزینه این باشگاه و یا بهتر بگوییم دست کم تنها گزینه مدیرعامل این باشگاه نیست و مدیر کهنه کار تراکتورسازی در صدد است حتی اگر نکونام گزینه نهایی این تیم باشد، لااقل دو سه نام دیگر هم در کنار نام نکونام بعنوان گزینه انحرافی مطرح شود.

 

مصاحبه ویسی که در کلاس دانش افزایی مربیان در تهران به همراه چند مربی دیگر از جمله رسول خطیبی حضور دارد، مشخص کرد که نه تنها ویسی بلکه رسول خطیبی هم جزو گزینه های سرمربیگری تیم تراکتورسازی است. البته به این جمع باید چند مربی دیگر را هم اضافه کرد که مسئولان باشگاه در حال مذاکره با آنها هستند.

 

با این حال شرایطی که تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات دارد عملا هر مربی را از آمدن به این تیم منصرف می کند چرا که نمی تواند بازیکنان مد نظرش را جذب کند. 

 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند بزودی تکلیف کادر فنی این تیم را مشخص کنند تا زمان لازم برای آماده سازی را از دست ندهند. فعلا نکونام جدی ترین گزینه است اما ممکن است در نهایت سرمربی دیگری به عنوان جانشین امیر قلعه نویی معرفی شود.