حضور با شکوه سمیرمی ها از ساعات اولیه انتخابات+عکس - ساعت حرکت اتوبوس از اصفهان به سمیرم در تاریخ 95/2/16

برگزیده ها مردم شهرستان سمیرم امروز از همان ساعات اولیه با حضور در شعب صندوق رای آمادگی خود برای حضوری باشکوه و آگاهانه را به اثبات رساندند. ساعت حرکت اتوبوس از اصفهان به سمیرم در تاریخ 95/2/16

ساعت حرکت اتوبوس از اصفهان به سمیرم در تاریخ 95/2/16

برگزیده ها: حضور با شکوه سمیرمی ها از ساعات اولیه انتخابات+ عکس

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، این صبح جمعه سمیرم بسیار متفاوت تر و با شور و شوقی با شکوه در سمیرم آغاز شد و شاهد حضور پیر و جوان ها برای حضور در شعب رای بودیم.
در برخی شعب قبل از شروع رای ریزی و پشت درب های بسته مردم منتظر آغاز رای ریزی بودند تا در همان لحظات اول با شرکت در این انتخابات به حق شرعی و قانونی خود دست یابند.
,حضور,شکوه,سمیرمی,[categoriy]


به گزارش برگزیده ها آنچه امروز نگاه همه را به خود جلب کرده بود حضور رای اولی های سمیرمی و شناسنامه به دست در شعب بود که آمده بودند نخستین تجربه شیرین مشارکت سیاسی خود را پای صندوق های رای همراه با طراوت و شادابی صبحگاهی به نمایش بگذارند.
شرکت کنندگان در انتخابات امسال با نگاهی همراه با لبخند به انگشت جوهری خود می نگریستند و از حضور و انتخاب آگاهانه خود خرسند بوده و با شور و شوقی خاص پس از انتظار در صف طولانی به سمت خانه حرکت می کردند.
یکی از رای اولی ها در گفتگویی با ابراز احساس وصف ناشدنی گفت: به کمک پدرم تصمیم گرفتم فردی را انتخاب کنم که به جوانان و شغل و اقتصاد آنان توجه کند و امیدش به ما باشد.
وی دلیل حضور اول وقت خود را شور و اشتیاق خود اعلام کرد و گفت: همچون نخستین روز مدرسه از مدت ها پیش منتظر امروز بودم و دل در دلم نبود و امروز خوشحالم که حضور داشته و اولین رای خودم را به صندوق انداختم.
,حضور,شکوه,سمیرمی,[categoriy]


در میان صحبت هایمان مردی میانسال وارد گفتگو ما شد و گفت: از میان کاندیداهای مجلس  باید فردی انتخاب شود که تکیه گاه مردم ایران باشد، به مشکلات مردم به خصوص مشکلات جوانان رسیدگی کند، همچنین اشتغال و ازدواج را که بزرگترین معضل سد راه جوانان است را برطرف کند.
,حضور,شکوه,سمیرمی,[categoriy]


او رای دادن را دفاع از خون پاک هزاران شهید دانست و گفت: نمی دانم غربی ها از جان ما چه می خواهند، از یکسو جوانان ما را از تحصیل و رشد بازداشته و منحرف می کنند و از یک سو پس از این همه مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلاتی که برای ما درست کرده اند برای ما تکلیف مشخص می کنند که چه کسی را در رای خودمان بنویسیم.
,حضور,شکوه,سمیرمی,[categoriy]


بعد از کمی مکث گفت: ما ایرانی ها خودمان به حدی رسیده ایم که خوب و بد را بشناسیم و همیشه به حرف های آنان دست رد خواهیم زد./
,