صادق زیباکلام: در انتخابات شورای شهر به الله‌کرم رای می‌دهم چون قالیباف نمی تواند او را بخرد


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,  صادق زیباکلام

صادق زیباکلام در مناظره با حسین الله‌کرم با بیان اینکه من در انتخابات شورای شهر به او رای می دهم گفت: چون می‌دانم او را نمی توان خرید.

به گزارش خبرآنلاین، صادق زیباکلام و حسین الله کرم که برای انجام مناظره ای انتخاباتی به خبرآنلاین آمده بودند {مشروح این مناظره اینجا قابل مطالعه است} در اواخر بحثشان به مباحث انتخابات شورای شهر پرداختند. الله کرم که کاندیدای شورای شهر هم شده است برنامه های خود را برای مبارزه با فساد در مدیریت شهری و کارآمدتر و خلاقانه تر کردن این مدیریت در آینده نیز تشریح کرد، اقدامی که با کنایه زیباکلام مواجه شد.

 

الله کرم در حالی از برنامه هایش برای شورای شهر درباره کلانشهر سبز، خلاق محور، دانش بنیان، بدون کربن، بدون پسماند، دیجیتال، گردشگر خلاق، قابلیت حرکت دوچرخه از غرب به شرق و نقل و انتقال عمومی از شمال به جنوب شهر با تلکابین، می گفت که زیباکلام با خنده گفت که حالا یک عده ای نیایند طرح هایت را بدزدند! در رأس آمریکایی ها شاید برنامه برای دزدیدن طرح های شما داشته باشند!

 

الله کرم هم در پاسخ به زیباکلام گفت: طنز آقای زیباکلام را هم به قول معروف زیر سیبیلی رد می کنیم. معتقدم به جای طرح باید فرد را بدزدند و اگر بخواهند فردی را بدزدند باید آقای دکتر زیباکلام را بدزدند.

 

زیباکلام اما بعد از این اظهارات الله کرم گفت: من اتفاقا در انتخابات شورای شهر به آقای الله کرم رأی می دهم چون می دانم او را نمی توان خرید.

 

الله کرم هم در پاسخ گفت که اگر این خصوصیت را در من قبول دارید پس من می توانم با فساد مبارزه کنم.