آغاز به کار مدرسه فوتبال بارسلونا در تهران از 11 اردیبهشت - fcbescuela.iran

fcbescuela.iran

fcbescuela.iran

برگزیده ها: آغاز به کار مدرسه فوتبال بارسلونا در تهران از 11 اردیبهشت

برگزیده ها مدرسه فوتبال بارسلونا از 11 تا 17 اردیبهشت ماه، کمپ فوتبالی برای کودکان 8 تا 14 سال در تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش برگزیده ها به گزارش ایسنا، الکس استیو، ماریو جوردانو، پاو تریپیانا، فریدی کوپیا و اسکار کوکا گروهی از مربیان و مدیران اجرایی بارسلونا هستند که در کمپ یک هفته ای فوتبال بارسلونا در تهران، حضور خواهند داشت.

مدرسه فوتبال بارسلونا یک مدرسه فوتبال حرفه ای در قلب فوتبال اسپانیا (باشگاه بارسلونا) و مرکزی برای آموزش و تمرینات کودکان 8 تا 14 سال است. در این مرکز کودکان با اصول و تکنیک های پایه فوتبال به صورت حرفه ای آشنا شده و تحت تعلیم و آموزش مربیان مجرب این باشگاه جهانی قرار می گیرند.

طی 4 سال گذشته بالغ بر 90 هزار نوجوان علاقه مند به فوتبال از سراسر جهان در مدارس و پردیس های فوتبال بارسلونا آموزش دیده اند. این کمپ در کشورهایی از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، شیلی، دانمارک، سوئد، نروژ، ایتالیا، هندوستان،کرواسی، سنگاپور ، مصر ، کره جنوبی، اسلوونی، چین، ژاپن، برزیل، امارات متحده عربی، لهستان، ترکیه ، کویت و... آموزش دیده اند. علاقه مندان در این کمپ های آموزشی، ضمن یادگیری فوتبال تحت نظر مربیان باشگاه بارسلونا، هر تابستان در مسابقه ای سالانه در باشگاه بارسلونا گرد هم می آیند. کودکان در این مسابقه که با حضور تمام مدارس فوتبال بارسلونا از سراسر جهان برگزار می شود، تحت نظارت مربیان واستعدادیاب های این باشگاه، به رقابت با یکدیگر می پردازند.

کمپ آموزشی بارسلونا در تهران، با تایید باشگاه بارسلونا و فدراسیون فوتبال ایران، در مجموعه آموزشی و فرهنگی شهید باهنر برگزار می شود و کودکان، با اتمام این دوره، از باشگاه بارسلونا مدرک دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کمپ یک هفته ای بارسلونا در تهران می توانند به این وبسایت مراجعه کنند: http://fcbescuela.com/fa

کد خبرنگار: 99997
,