دستبرد باند خانوادگی به طلافروشی‌ها +عکس


اعضای باند سارقان خانوادگی که به بهانه خرید طلا به طلافروشی‌ها دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، اوایل بهار امسال مردی طلافروش با حضور درشعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران، از سه زن به اتهام سرقت از طلافروشی‌اش شکایت کرد.

 

شاکی به قاضی موسوی گفت: روز حادثه مغازه‌ام شلوغ بود. سه زن جوان وارد مغازه‌ام شدند، آنها می‌گفتند، می‌خواهند برای عروس خانواده یک سرویس طلای گران‌قیمت بخرند. چند نمونه از گران‌قیمت‌ترین سرویس‌های طلایم را برایشان روی پیشخوان گذاشتم و سراغ دیگر مشتریان رفتم. دقایقی بعد که بازگشتم، گفتند می‌روند و روز دیگر با داماد برای خرید می‌آیند. بعد از رفتن آنها و بررسی سرویس طلاها متوجه شدم دو حلقه انگشتر و یک جفت گوشواره را دزدیده‌اند.

 

تحقیقات ماموران اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن این سه زن سارق و مرد همراه آنها ادامه داشت تا این‌که ماموران با شکایت‌هایی مشابه رو‌به‌رو شدند.

 

اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

در ادامه تحقیقات هفته گذشته یکی از زنان سارق در جریان فرار از طلافروشی بازداشت شد. او در پلیس آگاهی بازجویی و به افسر تحقیق گفت: همراه خواهرم، خواهرشوهرش و شوهر او به این سرقت‌ها دست زدیم. با اعتراف این زن بود که خواهرش و زوج جوانی که با او خویشاوند بودند، در ادامه تجسس‌های پلیسی بازداشت شدند. دیروز دو نفر از زنان سارق و مردی که همدستشان بود، به شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند و به جرایمشان اعتراف کردند و گفتند تاکنون به 30 فقره سرقت از طلافروشی‌های سطح تهران اقدام کرده‌‌اند. همچنین با سفر به شهرهای شمالی، چالوس، قم و رامسر به شیوه‌ای مشابه از طلافروش‌ها سرقت کرده‌اند.

 

زن جوان که طراح این سرقت‌ها بود، گفت برای یکشبه پولدار شدن همراه شوهرش، عروس خانواده و خواهر او به این سرقت‌ها دست زده و یک سال و نیم است که دزدی می‌‌کرده و گمان نمی‌برده ماجرا لو برود و همگی بازداشت شوند. اوایل من و شوهرم سرقت‌ها را انجام می‌دادیم. او در خودرو می‌نشست و من به بهانه خرید وارد طلافروشی می‌‌شدم. با دیدن سرویس‌‌های طلا از شلوغی جمعیت استفاده و با سرقت چند قطعه طلا فرار می‌کردم. هفته‌ای دو تا سه بار آن هم از یک یا دو مغازه سرقت می‌کردیم. هر بار از فروش طلاها 700 تا 800 هزار تومان پول نصیبمان می‌شد.