جعفر کاشانی: پرسپولیس بازیکن ستاره هم لازم دارد


اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,جعفر کاشانی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم به بازیکن ستاره هم نیاز دارد.

 به گزارش مهر، جعفر کاشانی در گفتگو با رادیو تهران، درباره اینکه باشگاه ها باید بازیکن ستاره جذب کنند یا بازیکنان کم نام و نشان و با انگیزه؟ گفت: امیدوارم دارای باشگاه های هدفمند و سازمان یافته باشیم. خیلی از اقداماتی که صورت می گیرد واهی و کوتاه مدت است و همیشه یکسری چالشها هست.

 

وی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و بازیکنانی که به این تیم می آیند، علاوه بر معیارهای فنی باید معیارهای شخصیتی هم داشته باشند.

 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: باشگاه باید با فرهنگ خودش، زیرساختش را بسازد. بازیکن باید بداند پیراهن چه تیمی را به تن می کند و جایگزین چه قهرمانهایی شده است. اینجا بحث قیمت بازیکن نیست. مسئله، ارزش فرهنگی آنها است. بازیکن جوان با فرهنگ پرسپولیس سریع رشد می کند.

 

کاشانی ادامه داد: پرسپولیس هم ستاره لازم دارد ولی باشگاه باید روی فرهنگ عمومی تاثیرگذار باشد. «یک شبه نمی توان ره صد ساله را رفت». رئال مادرید یک شبه رئال نشده است. این تیم بزرگترین ستاره های دنیا را دارد که چند نفر از این ستاره ها، محصول خود باشگاه هستند. هر تیم یکی، دو ستاره لازم دارد. بقیه هم باید بازیکنانی باشند که از نظر شخصیتی طوری باشند که بعد از گذشت یکسال ، خودشان ستاره شوند.