واکنش زمانی به صحبت‌های افتخاری و برکناری‌اش از باشگاه استقلال


اخبار  ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بر موضع قبلی خود تاکید کرد.

به گزارش مهر، روز پنجشنبه مدیرعامل استقلال در رختکن حضور یافت بلکه بتواند بازیکنانش را مجاب به تمرین کند که در نهایت هم این اتفاق نیفتاد. اما مدیرعامل استقلال علاوه بر این که به بازیکنانش وعده داد که تا روز شنبه بخشی از مطالبات شان را پرداخت خواهد کرد، صحبت‌های دیگری هم انجام داد.

 

افتخاری در خلال صحبت‌هایش با بازیکنان، جدایی قریب الوقوع زمانی از هیات مدیره استقلال را نوید داد و به آنها گفت که خیلی به صحبت‌های او توجه نکنید چون او به زودی از جمع ما جدا می‌شود. حتی شخص وزیر هم در جریان ریز اتفاقات هست و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

 

این در حالی است که حسن زمانی بعد از رسانه ای شدن این خبر، از صحبت درباره آن خودداری کرد. زمانی به خبرنگار مهر، گفت: من این اخبار را شنیدم ولی روی موضع خود برای مصاحبه نکردن هستم. بنده تا پایان لیگ صحبت نمی کنم.

 

جنگ رسانه ای زمانی با بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از بازی با سیاه جامگان و تمرین نکردن بازیکنان شروع شد. زمانی در آن مقطع زمانی از بازیکنان و عاملان تحریم تمرین انتقاد کرد. منصوریان و بازیکنان استقلال هم قبل و بعد از بازی با سایپا در مقام پاسخگویی برآمدند تا عضو هیات مدیره استقلال در نهایت تصمیم به سکوت بگیرد.