عراقچی در مسکو: به ادامه اجرای توافق هسته‌ای متعهدیم


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عراقچی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران به اجرای توافق هسته‌ای متعهد است.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران که به مسکو سفر کرده است روز چهارشنبه در دیدار با سرگئی ریابکوف همتای روس خود با تاکید بر اینکه ایران به ادامه اجرای تعهدات خود در توافق هسته‌ای متعهد است، گفت: تهران به دنبال این است که دیدگاه‌ها درباره چالش‌های پیش روی کنونی در اجرای این توافق را تبادل و درباره آنها با روسیه رایزنی کند.

 

وی ادامه داد: ما از این‌که فرصتی دیگر برای تبادل نظرات پیش آمده است، خرسندیم. در گذشته این گفت‌وگوها بسیار موثر بود و در فضای اعتماد انجام شد. ما امیدواریم که در آینده نیز این گونه باشد.

 

عراقچی همچنین گفت: ما قرار است درباره جنبه‌های مختلف اجرای برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) رایزنی کنیم. ما به اجرای این توافق متعهدیم و برای بسیار مهم است که دیدگاه‌هایمان را تبادل کنیم و تمام چالش‌هایی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم، مورد بررسی قرار گیرد.

 

معاون وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: تهران برای روابط دوجانبه با روسیه اهمیت بسیاری قائل است. ما همچنین درباره مسائل جهانی و روابط دوجانبه‌مان گفت‌وگو خواهیم کرد. رایزنی‌های ما در حال پیشرفت است و ما با خرسندی آن را در آینده توسعه خواهیم داد.