اعلام حمایت هادی خامنه‌ای از حسن روحانی


اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , حسن روحانی

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در بیانیه‌ای از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای به شرح زیر است:

 

«بسمه تعالی

مردم عزیز ایران

در روزهای سرنوشت سازی قرار داریم. انتخابات مهم ریاست جمهوری پیش روی ماست. رویدادی مهم و تعیین کننده برای امروز و فردای همۀ ایرانیان. این انتخابات گذرگاهی حساس و البته فرصتی ویژه است. فرصتی ویژه برای همه، از هر سلیقه و گرایشی و با هر نقد و شکایتی. نباید از کنار این فرصت سرنوشت ساز آسان گذشت. باید از آن بهره برد و از میان دو آینده یکی را برگزید. انتخاب میان راه و بیراهه است. سخن از انتخاب راهی برای آیندۀ ایرانیان و فرزندانشان است. باید آگاهانه برگزید. باید به یاری عقل و تدبیر و متانت و اخلاق آمد. باید ماجراجویی و بی برنامگی و بی اخلاقی را رد کرد. باید هشیار و خستگی ناپذیر، بر ناامیدی و کاهلی درونی غلبه کرد.

 

هموطنان! بدانید و بدانیم که این بار غفلت، هزینه ای بسیار سنگین تر از گذشته خواهد داشت.

اینجانب ضمن احترام به نامزدهای حاضر در صحنه و سپاس از کسانی که تلاش کردند و صادقانه سخن گفتند و اخلاق را لگدکوب نکردند؛ با تکیه بر شناخت حاصل از فعالیت سیاسی در سال‌های دور و نزدیک و با توجه به مخاطرات بزرگ داخلی و خطرات خارجی که کشور و نظام را تهدید می‌کند و ضمن تشکر از تلاش‌های برادر عزیز آقای مهندس جهانگیری، از همگان می‌خواهم برای آرامش و شکوفایی بیشتر کشور و برای عزت و سربلندی ایرانیان، به جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رای دهند. این امر برای پیشگیری از تکرار اشتباهات گذشته و پیشگیری از بازگشت هیجان و شتابزدگی که خسارت‌های جبران ناپذیری برای کشور و نظام و مردم داشت، ضروری و حیاتی است.

 

پیشرفت و آبادانی کشور، نیازمند آرامش و امنیت و ثبات در داخل و تجربه و زیرکی و عقلانیت در روابط خارجی است. تحقق این امر جز با سپردن کار به مردانی کارآزموده و توانمند میسر نیست.

 

والسلام

سیدهادی خامنه‌ای»