حکم فیفا و دردسر جدید برای استقلال (گزارش)


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  ,استقلال

در حالیکه کمتر از ١٢ ساعت به پایان نقل و انتقالات زمستانی مانده است، استقلال با دردسرهای جدیدی روبرو شده و احتمالاً با بدهی‌های دیگری هم مواجه خواهد شد.

 به گزارش "ورزش سه"، افتخاری که مدعی بود از زمان حضور خود بدهی جدیدی را درست نکرده حالا باید در مورد آندو تیموریان، چشمی و چپاروف تصمیم سریعی برای فسخ قراردادبگیرد. فدراسیونی‌ها به تیموریان و چشمی گفته‌اند که برای حضور در تیم جدید باید فسخ قرارداد خود با استقلال را ارائه کنند چرا که اسم آنها در لیست آسیایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد. 

 

 

تیموریان برای حضور در استقلال هفتاد درصد قرارداد خود با ماشین سازی را بخشید تا بتواند برای آبی ها بازی کند. قرارداد او با استقلال ٥٥٠ میلیون تومان است چشمی هم که قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرده بود هنوز پیش پرداختی را نگرفته است. چپاروف هم اگر با تیم جدیدش امروز به توافق نرسد تا پایان فصل باید از خانه بازی‌های استقلال را تماشا کند. 

 

 

ساعات پایانی نقل و انتقالات برای این بازیکن‌ها و استقلال حساس است. آنها می‌توانند طبق قرارداد در استقلال بمانند (ولی اجازه بازی را ندارند) و حقوق خود را بگیرند یا اینکه به طور قرضی امروز به تیم دیگری بروند یا با استقلال فسخ کنند و فردا به عنوان بازیکن آزاد برای خود تصمیم جدیدی بگیرند. 

 

 

مسلماً هرکدام از این راه‌ها برای استقلال هزینه‌هایی خواهد داشت که به عنوان بدهی‌های جدید می‌توان از آن صحبت کرد، چرا که پنج بازی از نیم فصل دوم گذشته و هیچ تیمی حاضر نیست معادل قرارداد ستاره‌های استقلال را برای این مدت کم بپردازد باید دید افتخاری چه تعاملی با بازیکنان خود می‌کند تا این بدهی‌ها کمتر شود. فقط ١٢ ساعت تا  اقدامات جدید مدیریتی استقلال باقی مانده است.