کمالوند: هر آمدنی را رفتنی است/ در کمال دوستی و صمیمیت جدا می‌شوم


اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, کمالوند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از هفته‌های قبل در خصوص جدایی صحبت کرده بودیم و در کمال دوستی و صمیمیت از این تیم جدا می‌شوم.

 فراز کمالوند در گفت‌وگو با میزان، درخصوص پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: 2 تیم گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان بازی خیلی خوبی انجام دادند و در مجموع بازی بسیار خوبی بود.

 

وی ادامه داد: به هرحال استاد من روی نیمکت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور داشت. از تیم‌های فیروز کریمی هم انتظار می‌رود بازی‌های خوبی برگزار کند. به هرحال ما مستحق کسب پیروزی بودیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان گسترش فولاد اخلافی دارد یا خیر، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین مسئله‌ای صحت ندارد. من با کمال آرامش و دوستی در باشگاه گسترش فولاد حضور داشتم.

 

کمالوند افزود: زمانی که من در گسترش فولاد حضور پیدا کردم این تیم در آستانه سقوط بود، خدا را شاکرم که در این 2 سال رتبه تک‌رقمی کسب کردیم. از هفته‌های قبل هم در این خصوص صحبت کرده بودیم و در کمال دوستی و صمیمیت از این تیم جدا می‌شوم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال هر آمدنی را رفتنی است. امیدوارم باشگاه گسترش فولاد بتواند با مدیریت خوبی که دارد در فصل‌های آتی نتایج بهتری را کسب کند.